اخبار داغ

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک:

استان مرکزی ۷۶۴ آزاده دوران دفاع مقدس دارد/گردهمایی سراسری «آزادگان اردوگاه موصل یک» برگزار می‌شود

استان مرکزی ۷۶۴ آزاده دوران دفاع مقدس دارد/گردهمایی سراسری «آزادگان اردوگاه موصل یک» برگزار می‌شود
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک، از وجود ۷۶۴ آزاده دوران دفاع مقدس در استان مرکزی خبر داد و گفت:از این تعداد ۴۵۲ نفر از آزادگان متعلق به اراک هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی انصاری فر، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک در گفتگو با اراک امروز؛ ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن گفت: آزادگان با صبر و شکیبایی و روحیه شکست ناپذیری برای کشور افتخار آفریدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

انصاری فر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اقتدار و صلابت خود را مدیون صبر و استقامت آزادگان، جانبازان و شهدایی است که برای دفاع از انقلاب از جان خود گذشتند.

,

وی با بیان اینکه صبر و استقامت آزادگان بر همگان روشن است ادامه داد: آزادگان در طول دوران اسارت با تحمل انواع شکنجه‌ها، با افتخار سربلندی به ایران اسلامی بازگشتند.

,

استان مرکزی ۷۶۴ آزاده سرافراز دارد

, استان مرکزی ۷۶۴ آزاده سرافراز دارد, استان مرکزی ۷۶۴ آزاده سرافراز دارد,

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک با بیان اینکه استان مرکزی از وجود ۷۶۴ آزاده بهره‌مند است افزود: از این تعداد به تفکیک شهرستان‌های استان اراک ۴۵۲ نفر، آشتیان ۱۰ نفر، تفرش ۱۷ نفر، خمین ۶۷ نفر، خنداب دو نفر، دلیجان ۲۱ نفر، زرندیه ۲۰ نفر، ساوه ۸۸ نفر، شازند ۲۸ نفر، فراهان یک نفر، محلات ۵۵ نفر و کمیجان سه نفر تعلق دارد.

,

گردهمایی کشوری آزادگان اردوگاه موصل یک در استان مرکزی

, گردهمایی کشوری آزادگان اردوگاه موصل یک در استان مرکزی, گردهمایی کشوری آزادگان اردوگاه موصل یک در استان مرکزی,

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک به برنامه های پیش بینی شده برای گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به کشور در استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته امسال هم همانند سال گذشته گردهمایی رزمندگان در استان مرکزی برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: گردهمایی کشوری آزدگان اردوگاه موصل یک همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، طی روز های ۲۶  و ۲۷مردادماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه