اخبار داغ

شاخصه هیئت فاطمه الزهرا(س) اصفهان فعالیت های بصیرتی و فرهنگی است

شاخصه هیئت فاطمه الزهرا(س) اصفهان فعالیت های بصیرتی و فرهنگی است
هیئت فاطمه الزهرا(س) با محوریت برنامه های نمایشی نمادین همچون قافله نمادین عزاداری اهل بیت(ع) در مناسبت های مذهبی مانند ایام محرم، فاطمیه و عید غدیر به فعالیت فرهنگی و مذهبی می پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛مهدی احدیان مدیر اجرایی هیئت مذهبی حضرت فاطمه الزهرا(س) در گفتگویی پیرامون شروع فعالیت و زمینه کاری هیئت فاطمه الزهرا(س) گفت: این هیئت با زمینه ای فرهنگی و بصیرتی در استان اصفهان و در بخش هنری یا همان قافله از سال1386 آغاز به فعالیت کرده و موفق به جذب جوان ها و نوجوان ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

وی افزود: این هیئت با محوریت برنامه های نمایشی، همچون قافله نمادین عزاداری اهل بیت(ع) با مجوز رسمی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان مشغول به فعالیت است.

,

احدیان به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در هیئت اشاره کرد و گفت: هیئت فاطمه الزهرا(س) با اهداف بلند مدت خود در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، فعالیت های بسیار خوبی داشته است.

,

وی تصریح کرد: حضور جوان ها و بویژه  نوجوان ها در این هیئت و عشق و علاقه بسیار آنها به اهل بیت(ع)، ولایت فقیه، انقلاب و شهدا، از نکاتی است که می توان به آن اشاره کرد.

,

این فعال فرهنگی در خصوص برنامه های هیئت در طول سال عنوان کرد: برنامه ماهیانه این هیئت، سخنرانی توسط روحانیت معزز مرتبط با هیئت و مناجات حدیث کساء و مداحی به مناسبت های مختلف سال با حضور شیفتگان به اهل بیت(ع) است.

,

احدیان فعالیت های هیئت فاطمه الزهرا(س) را با محوریت بخش هنری معرفی کرد و افزود: بخش هنری به عنوان یکی از ارکان اصلی فعالیت هیئت به شمار می رود که این بخش متشکل از شورای مرکزی جداگانه با عناوین مدیریت، معاونت، روابط عمومی و تبلیغات، نیروی انسانی و آموزش است.

,

وی گفت: اعضاء حاضر در هیئت، هرساله در ایام فاطمیه، محرم و غدیر به صورت نمادین و اجرایی، در صحنه های مکان های مختلف ایفای نقش می کنند.

,

عضو فعال هیئت فاطمه الزهرا در خصوص مکان های اجرای برنامه های نمایشی در سالهای گذشته گفت: این مجموعه با دعوت حرم مطهرحضرت زینب بنت موسی بن جعفر(س) و هیئت شیفتگان حسینی مخصوص کارکنان فولاد مبارکه اصفهان و دیگر هیئت های مذهبی الستان اصفهان به اجرای برنامه های نمایشی واقعه روز عاشورا و دیگر مناسبت های مذهبی پرداخته است.

,

مهدی احدیان مدیر اجرایی هیئت فرهنگی، مذهبی فاطمه الزهرا(س)، معرفی سبک زندگی اهل بیت(ع) و سیره اخلاقی آن بزرگواران، اطاعت از فرمایش های رهبر معظم انقلاب و زنده نگه داشتن یاد امام و شهدا و ادامه دادن راه آن عزیزان را سرلوحه کار هیئت دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه