اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گلپایگان:

آزادگان و ایثارگران رادمردان واقعی میدان جهاد و شهادت هستند

آزادگان و ایثارگران رادمردان واقعی میدان جهاد و شهادت هستند
سرهنگ فروزاد فرمانده سپاه گلپایگان گفت: آزادگان بزرگمردان کارزار جهاد و شهادت هستند که صبورانه در روزهای سخت اسارت از قید نفس پلید رهایی یافتند و ذره ای از اعتقاداتشان کاسته نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان؛ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گلپایگان گفت: آزادگان، جانبازان و ایثارگران رادمردان واقعی میدان جهاد و شهادت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد، در گفت و گو با خبرنگار دیار عالمان گفت: مرداد ماه ۶۹ روزی فراموش نشدنی و سراسر افتخار، شکوه و عزت بود.

,

وی با اشاره به این روز و اینکه،  آزادگان سرافراز بعد از سالها تحمل رنج اسارت، به آغوش میهن عزیزمان بازگشتند یاداور شد: بزرگمردان کارزار جهاد و شهادت که صبورانه در روزهای سخت اسارت از قید نفس پلید رهایی یافته، نه تنها ذره ای از اعتقاداتشان کاسته نشد بلکه جهانیان رامبهوت رشادت، صلابت، آزادگی و استقامت خود کردند.

,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گلپایگان تصریح کرد: اینها دلیرمردانی هستند که تمام هستی خود را در راه اعتلای انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب در طبق اخلاص نهادند و سرافرازانه به آغوش میهن اسلامیمان بازگشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان دفاع از حریم ولاِیت و عامل به فرمایش های رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) از هیچ کوششی برای اعتلای انقلاب و نظام فروگذار نیستند.
انتهای پیام/ 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه