اخبار داغ

در دیدار با رئیس کمیته امداد دشتی مطرح شد؛

امضاء تفاهم نامه همکاری با خیریه آبشار عاطفه ها بخش شُنبه و طسوج

امضاء تفاهم نامه همکاری با خیریه آبشار عاطفه ها بخش شُنبه و طسوج
رئیس کمیته امداد شهرستان دشتی گفت: در آینده ای نزدیک شاهد امضاء تفاهم نامه همکاری بین خیریه آبشار عاطفه ها بخش شُنبه و امداد شهرستان خواهیم بود تا بتوانیم همکاری ها را در جهت رفع محرومیت گسترش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازترنم دشتی احمد رضا بحرینی رئیس کمیته امداد شهرستان دشتی در دیدار با مسئول و اعضای خیریه آبشار عاطفه ها بخش شُنبه و طسوج طی سخنانی اظهار داشت: خیریه ها از مهمترین تشکل های خود جوش هستند که به عنوان بازوی کمکی کمیته امداد فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی,

وی افزود: خیریه آبشار عاطفه تاکنون توانسته فعالیت های وسیعی را در سطح شهرستان دشتی داشته باشد که اعطای جهیزیه به نوعروسان از مهمترین فعایت های آنان به شمار می رود.

,

بحرینی اضافه کرد: از مهمترین اهداف کمیته امداد در دشتی ایجاد ارتباط و تعامل هر چه بیشتر با خیریه های خود جوش و مردمی است که آبشار عاطفه ها از موفق ترین این تشکل های خود جوش مردمی است.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتی خاطر نشان ساخت: در آینده ای نزدیک شاهد امضاء تفاهم نامه همکاری بین خیریه آبشار عاطفه ها بخش شُنبه و امداد شهرستان خواهیم بود تا بتوانیم همکاری ها را در جهت رفع محرومیت گسترش دهیم.

,

محمد فهیمی مسئول خیریه آبشار عاطفه ها بخش شُنبه نیز بیان داشت: خیریه آبشار عاطفه ها تا کنون توانسته با درنظر گرفتن محرومیت های این منطقه نیازمندان را شناسایی و در جهت رفع محرومیت ها تلاش کند.

,

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم با جمع آوری جهیزیه مورد نیاز زوج های جوان بی بضاعت آنها هر چه سریعتر به کانون گرم خانواده را تشکیل دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه