اخبار داغ

صدای مسکن مهری ها در انتظار شنیده شدن!

صدای مسکن مهری ها در انتظار شنیده شدن!
مسکن مهر علی رغم داشتن نفسی خیر و سودمند برای مردمی که شاید سالیان سال در انتظار خانه دار شدن بودند، متاسفانه در دستان پیمانکاران بی تدبیر به عنوان معضل چندین ساله در شهرهای مختلف کشور از جمله گنبدکاووس مبدل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، بارها در همین رسانه به بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان پرداخته شده است اما متاسفانه حس بی تفاوتی در حل این مشکل که مشخص نیست از چه عاملی نشات می گیرد، هر روز باعث نارضایتی ساکنان این مناطق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،,

 

,

تصاویری از وضع نابسامان برخی از قصورها در خدمات رسانی هایی ابتدایی ٰ مشکلاتی که از عدم مهندسی درست از دفع فاضلاب ایجاد شده است ٰ فضای سبز و جداول و آسفالت خراب به تناوب برای رسانه ها ارسال می شود و مردم هنوز منتظر اتفاقی خاص برای شنیده شدن درخواستشان از مسئولین هستند.

,

مسکن مهر کاج

,

 

,

qaboosnameh 8

, qaboosnameh 8,

پیمانکاران چه بهایی برای اشتباه خود داده اند؟

,

قطعا رفع این معضلات نیازمند همکاری مردم نیزهست اما قضاوت عادلانه مسئولین را نیز می طلبد که با توجه به هزینه ای که انجام شده و عدم تعهد پیمانکاران در اجرای درست کار و استفاده از مصالح  و لوازم غیرمرغوب نباید بی تفاوت از کنار ضرری که آنها متوجه مردم و دولت کرده اند گذشت.

,

qaboosnameh 1

, qaboosnameh 1,

از سویی نیز برخی دستگاههای خدماتی نسب به ارائه خدمات به این مناطق کوتاهی می کنند و شاهد انباشت زباله و بسته شدن جداول در این مناطق مسکونی هستیم که می طلبد الزامات بیشتری در این امر ایجاد شود.
تصاویری که در این مطلب آمده حاصل ارتباطات چندین ساله مردم است که هر دفعه در مواجهه با یک مشکل  برای قابوس نامه ارسال شده است.

,
,

مسکن مهر پیرحاجی

,

 

,

qaboosnameh 3

, qaboosnameh 3,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه