اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت سیدالشهدا (ع) اسلامشهر:

اعضای منتخب شورا نگاه‌های حزبی و سیاسی را کنار بگذارند

اعضای منتخب شورا نگاه‌های حزبی و سیاسی را کنار بگذارند
فرمانده ناحیه مقاومت سیدالشهدا (ع) اسلامشهر گفت: اعضای منتخب شورا نگاه‌های حزبی و سیاسی را کنار بگذارند بحث‌های چالشی و نقد و انتقاد باید درون شورا انجام شود اما در بیرون از شورا باید یک صدا بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلامشهرخبر، سرهنگ مجید امیرعبداللهیان در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه کانون بسیج اسلامشهر هر گونه مذاکره و تمایل برای پذیرفتن سمت شهرداری این شهر را رد کرد و افزود: ما نگاه‌های سیاسی را در کار دخیل نمی‌کنیم. چرا که اگر این کار را انجام دهیم به رسالت سنگین خود خیانت کردیم و لطمه این کار را مردم می‌بینند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهرخبر,

وی ادامه داد: مردم تشنه خدمت هستند و نیاز دارند که به آنان خدمت کنیم. مردم از بازی‌های سیاسی خودششان نمی‌آید.

,

فرمانده ناحیه مقاومت سیدالشهدا (ع) اسلامشهر تأکید کرد: شهردار باید لوکوموتیوران قطاری باشد که ریل آن را شورا تعیین کند. به جای اینکه فردی بخواهد به دنبال رایزنی و لابی و زد و بند برای شهردار شدن باشد شورا باید با اعلام میانگین بودجه و اولویت‌های شهرستان از او برنامه بخواهد.

,

وی با تأکید بر حفظ آرامش در شهر خاطرنشان کرد: اعضای منتخب شورا نگاه‌های حزبی و سیاسی را کنار بگذارند بحث‌های چالشی و نقد و انتقاد باید درون شورا انجام شود اما در بیرون از شورا باید یک صدا بیاید. اگر دوگانگی و سو تفاهم باشد ضرر آن را مردم می‌بینند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه