اخبار داغ

مداح اهل بیت(ع) عنوان کرد:

مداحان در مسائل فرهنگی تاثیرگذاری بالایی دارند

مداحان در مسائل فرهنگی تاثیرگذاری بالایی دارند
مداح اهل بیت(ع)گفت: ارتباط مداحان با امور فرهنگی، یک رابطه مستقیم است و می توانند فوق العاده تاثیرگذار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ مهدی نایب مداح اهل بیت(ع) در گفتگویی پیرامون نقش مداحان درحوزه کار فرهنگی، به ارتباط مستقیم مداحان با این حوزه اشاره کرد و گفت: ارتباط مداحان با امور فرهنگی، یک رابطه مستقیم است و می توانند ارتباط فوق العاده تاثیرگذاری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

وی افزود: مداح برای اینکه بتواند در بحث فرهنگی، ارتباط مستقیمی در اجتماع با مخاطبش، بویژه با جوان ها برقرار کند، باید اشعاری که در ابتدا انتخاب می کند مضمون داشته باشد و پرمحتوا و زیبا باشد.

,

نایب در ادامه تصریح کرد: نحوه اجراء در مجلس هم مهم است و اجرای مداح است که باعث می شود تاثیر خودش را در مخاطب داشته باشد.

,

این مداح اهل بیت(ع) نقش مداحان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را زیاد توصیف کرد و اظهار کرد: شخصیت، ظاهر، هدف، نیت و عمل و باطن مداح می تواند تاثیر روی مخاطب بگذارد، که همان مخاطب را به طرف یک بسیجی بودن واقعی که نتیجه آن شهادت بشود، سوق بدهد.

,

این فعال فرهنگی، در خصوص نقش مداحان در ارتباط ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی گفت: بحث اقتصاد مقاومتی در رابطه با مداحان، روحانیون و اعضاء هیئت امنایی که برای محرم می خواهند فعالیت کنند بدین صورت است که ما در هر زمینه ای باید تابع فرمایش های مقام معظم رهبری باشیم.

,

وی گفت: مداح که میکروفن در اختیار دارد باید پیرو بیانات مقام معظم رهبری باشد و در این مسیر گام بردارد و تبلیغ کند.

,

این مداح اهل بیت(ع)، داشتن ایمان، صداقت و حفظ ظاهر و شخصیت را برای اثر پذیر بودن کلام مداح در مخاطب مهم دانست.

,

نایب در پایان با بیان اینکه مداح باید در کنار مداحی، شغل داشته باشد گفت: مداح باید در کنار مداحی که عشق است، یک کار اصلی داشته باشد که کسب درآمد بواسطه آن شغل باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه