اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان :

اقدام دانش آموزان در برنامه های طرح هجرت ۳/افتتاحیه طرح هجرت ۳+تصاویر

اقدام دانش آموزان در برنامه های طرح هجرت ۳/افتتاحیه طرح هجرت ۳+تصاویر
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت: اقدام دانش اموزان بسیجی در قالب طرح هجرت آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری بر آن اشاره کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، امروز با حضور مسئولین شهرستان ماهنشان طرح هجرت ۳ در مدرسه امام خمینی ره روستای سریک افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان،,

حجت الاسلام پناهی در این مراسم با اشاره به خدمات سازنده بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی اظهارداشت: حضور دانش اموزان در عرصه های مختلف کشور باعث ایجاد انگیزه برای اشتغال زایی و موجب تقویت نظام می شود.

,

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در سال ۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شده است، افزود: بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی، طرح هجرت و… در عرصه های عمران، آبادانی، بهداشت و درمان و محرومیت زدایی در مناطق محروم روستاهای دور افتاده اقدام به فعالیت کرده و برای عظمت، اقتدار و عزت هم نوعان خود تلاش می کند.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت: مصداق روشن آتش به اختیار در دوران دفاع مقدس رزمندگان سلحشور و مخلص ایران اسلامی بودند و در عصر حاضر مدیران انقلابی، و فرماندهان جنگ نرم و تلاشگران عرصه جهاد و ایثار و محرومیت زدایی و مدافعان از حریم ولایت می باشند.

,

فرماندار ماهنشان در آیین افتتاح طرح هجرت دانش آموزی با تبریک استقرار دولت دوازدهم، گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس دارد.

,

گفتنی است: برنامه طرح هجرت ۳ با حضور بیش از ۵۰ نفر از دانش اموزان بسیجی برای مرمت، بهسازی، زیبا سازی، تعمیرات میز و نیمکت، ایزوگام پشت بام مدرسه، نقاشی و… در ۱۶ مدرسه ماهنشان و ۱۱ مدرسه دندی هر طرح به مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه