اخبار داغ

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان نی ریز مطرح کرد؛

اجرای ۳۶۵ طرح اشتغال زایی توسط کمیته امداد نی ریز طی ۱۶ ماه

اجرای ۳۶۵ طرح اشتغال زایی توسط کمیته امداد نی ریز طی ۱۶ ماه
مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان نی ریز از اجرای ۷۰ طرح اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نی ریز در چهارماه نخست امسال خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ امیر باوند پوری مدیر کمیته امداد شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز به تشریح فعالیت های حوزه اشتغال در سال 95 و همچنین چهار ماه نخست سال 96 پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

 امیر باوندپوری با بیان اینکه یکی از اهداف موثر و کارآمد کمیته امداد ایجاد فرصت های شغلی برای خانواده های نیازمند است تاکید کرد:  یکی از رویکردهای مورد نظر این نهاد تامین عزت و کرامت خانواده ها و رسیدن به استقلال اقتصادی آنان است.

,

وی ادامه داد: طرح های اشتغال زایی در بخش های مشاغل خانگی، صنایع دستی، حمل  و نقل، کشاورزی، دامداری، کسب و کار، فنی و خدمات ، خدماتی و تولیدی راه اندازی و اجرا شده است  و این روند برای توانمند سازی خانواده های تحت حمایت در سال جاری نیز ادامه دارد.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان نی ریز با اشاره به اینکه طرح های اشتغال با هدف کمک به پایداری و ارتقاء افزایش ضریب موفقیت شغلی، تحت نظارت مستمر و راهنمایی مداوم کارشناسان اشتغال این نهاد قرار دارد، بیان کرد : توانمند سازی خانواده های تحت پوشش از طریق مشاوره شغلی، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی انجام و هر ساله تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل  می شوند.

,

باوندپوری ادامه داد: در چهار ماه نخست امسال70 طرح اشتغال با هزینه هشت میلیارد و 700 میلیون ریال اجرا شده است که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

,

وی انواع طرح های حوزه اشتغال و خودکفایی را ، طرح های کار انگیزی با مبلغ وام کمتر از 50 میلیون ریال، طرح های توان افزایی با مبلغ 50 تا 100 میلیون ریال و طرح های اشتغالزایی با مبلغ بیش از 100 میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: بر این اساس از ابتدای سال جاری  پنج  فقره وام کارانگیزی، 16 فقره وام  مشاغل خانگی و 49 فقره وام اشتغال زایی به مددجویان نی ریزی پرداخت شده است.

,

باوندپوری همچنین به طرح های اجرا شده در سال 95 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 295 طرح اشتغال زایی با اعتبار 41 میلیارد ریال در شهرستان  نی ریز  اجرا شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه