اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه:

تفکر و روحیه مقاومت باید به نسل‌های آینده انقلاب منتقل شود

تفکر و روحیه مقاومت باید به نسل‌های آینده انقلاب منتقل شود
امام جمعه تربت حیدریه گفت: تفکر و روحیه صبر و مقاومت و مبارزه با استکبار باید در نسلهای آینده نظام منتقل شود تا انقلابی که پیش نیاز برپائی حکومت عدل الهی است به قله های سعادت برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در مراسم گرامیداشت آزادگان منطقه تربت حیدریه اظهار کرد: ایمان و اعتماد به خدا و صبر در راه این اعتماد، دو عامل اصلی موفقیت امت های اسلامی در برابر مستکبران است که می توانند به استناد آن از سلطه ظالمان رهایی یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی افزود: ایمان بدون صبر اثر چندانی بر انسان و ملت ها ندارد، بنابراین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی باید بیانگر این باشد که در برابر سختی ها و مشکلات و مبارزه دائم با مستکبران همچنان استوار هستیم.

,

 

,

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطرنشان کرد: تفکر و روحیه صبر و مقاومت و مبارزه با استکبار باید در نسلهای آینده نظام منتقل شود تا انقلابی که پیش نیاز برپائی حکومت عدل الهی است به قله های سعادت برسد.

,

 

,

امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: انتقال پیام صبر و ایستادگی آزادگان که در لحظات اسارت با وجود تمام سختی ها و شکنجه ها خم به ابرو نیاورده و در برابر دشمن بعثی مقاومت کردند می تواند عزت، اقتدار و امنیت را برای انقلاب اسلامی تضمین کند.

,

 

,

کاروان نمادین اسرا متشکل از 240 آزاد سرافراز منطقه تربت حیدریه در سالروز ورود به میهن اسلامی، مسیر شهرک ولی عصر(عج) تا میدان مرکزی را طی کرده و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

,

 

,

مراسم گرامیداشت آزادگان منطقه تربت حیدریه با حضور خانواده ها تا ظهر امروز در آستان مقدس احمدالرضا(ع) با برنامه های فرهنگی، ورزشی ادامه دارد.

,

 

,

منطقه تربت حیدریه شامل؛ شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات، رشتخوار و زاوه 240 آزاده دارد که 141 نفر آنان متعلق به شهرستان تربت حیدریه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه