اخبار داغ

مسئول خدمات شهری، شهرداری رشتخوار خبر داد؛

اجرای طرح همیار آتش نشان برای نخستین بار در رشتخوار

اجرای طرح همیار آتش نشان برای نخستین بار در رشتخوار
مسئول خدمات شهری، شهرداری رشتخوار گفت: طرح همیار آتش نشان برای اولین بار در سطح شهرستان رشتخوار با آموزش بیش از 25 دانش آموز علاقه‌مند در حال اجرا و برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، سید حمید رضا موسوی صبح امروز در رابطه با برگزاری طرح همیار آتش‌نشان در بین دانش آموزان این شهرستان گفت:  در حال حاضر تعداد 25 دانش آموز جهت آموزش از مدارس سطح شهر رشتخوار در پایه ابتدایی انتخاب و به شهرداری معرفی شده‌اند که آموزش آنها در سه دوره ( دوره اول، برگزاری کلاس تئوری وآماری، دوره دوم، برگزاری کلاس با آتش نشانان درمحل آتش نشانی و دوره سوم، اجرای مانور) خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 
وی در ادامه به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و افزود‌: هدف از برگزاری طرح همیار آتش نشان، در بین دانش‌آموزان این شهرستان، ارتقاء سطح معلومات دانش آموزان در مدارس در رابطه با آتش سوزی درسطح شهر، پیشگیری ازاتفاقات ناگوار در زمینه‌های آتش سوزی وآموزش به دانش آموزان، برنامه ریزی جهت همسوکردن و یکپارچه کردن دیدگاه ها و نظرات مختلف در زمینه های اطلاعاتی مراکزفوریتی اجتماعی و آشنائی با قوانین و مقررات مربوط به امور فوق خواهد بود.

,
,

 

,

موسوی با تاکید بر اینکه، فقط دانش آموزان کلاس اول تا هفتم مجاز به ثبت نام دراین طرح هستند، یادآور شد: شروع ثبت نام همیاران آتش نشان بعد ازاجرای مرحله اولیه وآموزش‌های مخصوص به گروه اول در اول مهرماه اعلام می‌شود.

,

 

,

عضو شورای شهر رشتخوار در ادامه تصریح کرد: پیش بینی میشود با توجه به اجرای این طرح برای اولین بار در سطح شهرستان این طرح بازتاب خوبی داشته باشد و براساس آمار تعداد دانش آموزان ثبت نامی در روزهای اول مهرماه به 300 نفر برسد.

,

 

,

 

,

وی در پایان گفت: شهرداری دراین راستا با ارائه امتیازاتی به همیاران آتش نشان اقدام به ارائه طرح های ویژه ای خواهد کرد، که متعاقبا اعلام خواهدشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه