اخبار داغ

یادداشت؛

آزادگان ؛ وارثان وهمسنگران واقعی شهدایند

آزادگان ؛ وارثان وهمسنگران واقعی شهدایند
روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاههاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ‏ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس‏ گرفتن از زندگى انقلابى و حماسه‏ ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایدارى بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازى را بر صحیفه درخشان ایران اسلامى ثبت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان ,

 

,

روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاههاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند.

,

 

,

۲۶مرداد سالگرد بازگشت پرستوهای عاشقی است که به عشق پیر جماران دوران سخت و مشقت بار سال ها اسارت را پشت سر گذاشتند و به میهن اسلامی بازگشتند. دورانی که همچون نگینی تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

,

آزادگان سینه‏ هایى فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه‏ کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایى یافته بودند.

,

 

,

در طول جنگ تحمیلی در کنار پیروزی های رزمندگان اسلام که در نهایت منجر به عقب راندن رژیم بعث از سرزمین عزیزمان تا قلب عراق شد، تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس نیز به اسارت نظامیان بعثی درآمدند که با عنوان “آزادگان” نامیده می شوند.

,

 

,

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‏ هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند.

,

 

,

آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودندو غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند. این غیور مردان همان طور که در عرصه میدان جنگ دلیرانه از کیان خود دفاع کردند ، در هنگامه اسارت نیز صبورانه مقاومت ورزیدند.

,

 

,

بازگشت سرفرازانه آزادگان غیور به میهن عزیزمان ایران اسلامی، موهبتی است وصف‌ناپذیر که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود. آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری وفداکاری بزرگمردانی است که نشات گرفته از مکتب اهل بیت(ع) عصمت وطهارت، جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی، ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه