اخبار داغ

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

کردستان معطر به حضور ۸۴۰ آزاده سرافراز است

کردستان معطر به حضور ۸۴۰  آزاده سرافراز است
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان: کردستان مزین است به حضور 840 آزاده سرافراز که در لباس رزم و با تنی مجروح به اسارت دشمن درآمدند، اما هیچ گاه تسلیم زورگویی های آنان نشدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، مراسم گرامیداشت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور مسئولین، خانواده های معظم شهدا، ایثارگان و آزادگان سرافراز در سینما بهمن سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

محمد سلیمانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) آزادگان ذخیره های انقلاب اسلامی هستند و جایگاه این عزیزان امروز مورد احترام مسئولین کشور می باشد.

,

 

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: بیست و ششم مردادماه یادآور ایستادگی و مقاومت مردانی است که تا آخرین گلوله در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و در نهایت با تنی مجروح و به اسارت دشمنان انقلاب اسلامی درآمدند.

,

 

,

وی با اشاره به صبر و مقاومت آزادگان در ایام اسارت ابراز داشت: آزادگان عزیز بهترین دوران زندگی خود را زیر سخت ترین و وحشیانه ترین شکنجه های قرون وسطایی حزب بعث عراق پشت سر نهادند، اما خم به ابرو نیاورند و ما امروز آزادگان عزیز را به عنوان آزادگان صبور می شناسیم.

,

 

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به شکنجه های وحشیانه رژیم بعث عراق گفت: تعداد زیادی از اسرای سرافراز ما در طول دوران اسارت بر اثر شکنجه های دشمن به شهادت رسیدند و تعداد دیگری نیز بعد از بازگشت به ایران اسلامی و به دلیل شدت جراحات وارده مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند.

,

 

,

سلیمانی افزود: آزادگان سرافراز ما در بند اسارت تسلیم دشمن بعثی نشدند و در برابر توهین ها، تحقیرها و شکنجه های روحی و جسمی دشمن ایستادگی کردند و هیچ گاه سر تسلیم در برابر دشمن زبون فرود نیاوردند.

,

 

,

وی با اشاره به اسارت تعدادی از اسرا در چنگال نیروهای ضد انقلاب در دوران اشغال کردستان گفت: اسرایی که در سیرابند بانه مظلومانه و غریبانه در کنار چشمه آبی که بعد ها به چشمه وصال معروف شد به شهادت رسیدند تا امینت پایدار را در مطنقه حکم فرما کنند و امروز ما یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می داریم.

,

 

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: استان کردستان مزین است به حضور 840 آزاده سرافراز که در لباس رزم و با تنی مجروح به اسارت دشمن درآمدند، اما هیچ گاه تسلیم زورگویی های آنان نشدند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه