اخبار داغ

رئیس کمیته مسابقات هیات شنای البرز:

جشنواره شنای زیر ۱۰ سال البرز فردا برگزار می شود

جشنواره شنای زیر ۱۰ سال البرز فردا برگزار می شود
رئیس کمیته مسابقات هیات شنای استان البرز :جشنواره شنای زیر ۱۰ سال استان البرز با شرکت بیش از ۳۰۰ نونهال زیر ۱۰ سال دختران و پسران از صبح فردا جمعه ۲۷ مرداد ماه در استخر سرپوشیده خوارزمی حصارک کرج با حضور مسئولین استانی و علاقه مندان به شنا برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کشاورزی رئیس کمیته مسابقات هیات شنای استان البرز در گفتگو با کرج رسانه گفت: بمنظور افزایش سطح آمادگی نونهالان و ایجاد انگیزه و نشاط در میان آنان و آشنایی فرزندان البرزی با رشته توانمندساز شنا جشنواره شنای زیر ۱۰ سال استان البرز با شرکت بیش از ۳۰۰ نونهال زیر ۱۰ سال دختران و پسران صبح فردا جمعه ۲۷ مرداد ماه در استخر سرپوشیده خوارزمی حصارک کرج با حضور مسئولین استانی و علاقه مندان به شنا برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

وی افزود: در جهت توسعه کمی و کیفی ورزش شنا در استان البرز هیات شنای استان تصمیم گرفت دومین دوره جشنواره را در البرز برگزار کند و در این جشنواره شناگران مجموعه استخرهای استان در دو بخش دختر و پسر برگزار می شود که در نوبت صبح مسابقات دختران از ساعت ۸ صبح تا ۱۴/۳۰ خواهد بود و در نوبت بعد از ظهر نیز پسران با یکدیگر رقابت می کنند.

,

کشاورزی افزود: شناگران در ماده های ۵۰ متر قورباغه و ۵۰ متر آزاد با هم رقابت می کنند و در پایان نیز جوایزی ارزنده به نفرات برتر اهداء خواهد شد .

,

رئیس کمیته مسابقات هیات شنای استان البرز با بیان اینکه استان البرز در میان برترین های کشور قرار دارد گفت: استعدادیابی و کشف نخبه های ورزش شنا در مسابقات و جشنواره های مختلف از اهداف این هیات است و با توجه به این مهم مسابقات مختلفی را در سطح استانی و حتی کشوری تا پایان سال برگزار خواهیم کرد تا شناگران البرزی بتوانند آمادگی خود را حفظ کرده و در مسابقات کشوری و بین المللی بدرخشند.

,

کشاورزی در پایان ضمن ابراز امیدواری از آینده شنا در استان البرز گفت: علی رغم برخی کمبودها و امکانات و زیرساخت ها برنامه ریزی های مدونی در راستای بهبود این رشته مفرح صورت گرفته و نقش مربیان و علاقه مندان به شنا در  این زمینه غیر قابل انکار است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه