اخبار داغ

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش تاکید کرد؛

رسانه، قدرت نرم هر کشور در برابر تهدیدات/ جنگ نرم به مراتب زیان بارتر از جنگ سخت است

رسانه، قدرت نرم هر کشور در برابر تهدیدات/ جنگ نرم به مراتب زیان بارتر از جنگ سخت است
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه فضای رسانه ای قدرت نرم یک کشور در برابر تهدیدات است،اظهار کرد:آثار جنگ نرم به مراتب زیان بارتر از جنگ سخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛امیر دریادار دوم حسین آزاد، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع اصحاب رسانه، خبرنگاران را ظرفیت عظیم و تاثیر گذار قدرت نرم هر کشور برای خنثی سازی تهدیدات دانست و گفت:با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی، رسانه بستری تاثیر گذار در زمینه های فرهنگی، سیاسی، نظامی، طبیعی و غیر طبیعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

آزاد افزود:فضای رسانه ای قدرت نرم یک کشور در برابر تهدیدات است و در دوره ای که جوانان ما تشنه دریافت اطلاعات هستند، نقش رسانه در زنده نگهداشتن شادابی فرهنگی و دفاع از فرهنگ شهادت غیر قابل انکار است.

,

وی اظهار کرد:دنیایی که بر طبل دفاع از آزادی می زند خود در برابر کوچکترین حوادث داخلی و قضیه خود ساخته ای مانند 11 سپتامبر بیشترین محدودیت های رسانه ای و بایکوت خبری را انجام می دهد.

,

وی با بیان اینکه عرصه جنگ مرزها را در نوردید و شرایط کنونی ایجاب می کند که حضور نظامی فراتر از مرزها باشد،تاکید کرد:در دوره ای که جوانان ما تشنه دریافت اطلاعات دقیق هستند، رسانه نقش بسزایی در زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع و شهادت دارد.

,

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بیان کرد:امروزه جوانانی که دوران جنگ و انقلاب را تجربه نکرده اند و هیچ ارتباط مستقیمی با حال و هوای آن دوران نداشته اند در میدان های جنگ حق علیه باطل حضور دارند که این نیز متاثر از فعالیت های اصحاب رسانه در بیان وقایع جامعه است.

,

وی با بیان اینکه در تهاجم سخت شاید زیرساخت ها مورد هدف قرار بگیرند اما تهاجم نرم و تخریب زیر ساخت های فرهنگی به مراتب زیان بار تر از جنگ فیزیکی است،گفت:اگر دشمن در بستر جنگ نرم موفق شود ابعاد مختلف فرهنگ را تحت شعاع قرار می دهد که آثار آن بسیار زیان بارتر از سایر ابعاد جنگ است.

,

آزاد اظهار کرد:اصحاب رسانه عامل ماندگاری فرهنگ و آرمان های انقلاب، تدابیر دینی، تعدیل آن به نسل جوان هستند لذا در دوره ای که نگاه تمام کشورها به عملکرد و قدرت ماست باید در بخش دفاعی و حفظ ارزش ها به خوبی درخشید.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه