اخبار داغ

شهردار نسیم شهر:

پیش‌بینی‌های لازم برای حضور مسافران تابستانی صورت گرفته است

پیش‌بینی‌های لازم برای حضور مسافران تابستانی صورت گرفته است
شهردار نسیم شهر گفت: شرح وظایف هر یک از دوایر شهرداری برای آماده‌سازی شهر به منظور حضور مسافران به آن‌ها ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، جلسه ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه تابستان ۹۶ با عنایت به دستورالعمل و پیگیرهای معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و با حضور معاونین محمداسماعیل جانعلی زاده شهردار نسیم شهر و مسئولین دوایر مختلف مجموعه مدیریت شهری در ساختمان شهرداری برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

شهردار نسیم شهر در حاشیه این جلسه با اشاره به وظایف سازمان‌ها و واحدهای ذیربط در رابطه با خدمات بهینه مسافران، گفت: با توجه به وجود ۳۲ پارک در سطح شهر که مورد استفاده عموم قرار می گیرد مسافران نیز می توانند از آن‌ها استفاده نمایند و می‌بایست نسبت به تجهیز و آماده نمودن پارک‌های مورد نظر اهتمام ورزید.

,

وی در ادامه با بیان اینکه باید برنامه‌ها مطابق مصوبات جلسه انجام شود، اذعان داشت: برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و توریست‌ها می بایست دقیقاً برنامه‌ریزی نموده، و از تمامی امکانات بالقوه و بالفعل شهر استفاده کرد.

,

جانعلی‌زاده همچنین به اهمیت ظاهر مناسب شهر اشاره کرد، و تشریح کرد: در جلسه خواستار ساماندهی و زیباسازی، ایجاد امکانات خدماتی برای مسافران درون و برون شهری، نظافت پارک‌ها و جمع آوری زباله آن‌ها و همچنین نظافت عمومی شهر به‌صورت مضاعف نظیر معابر شدم.

,

وی باتاکید بر لزوم تکمیل بودن شرایط شهری، بیان داشت: اطلاع رسانی شهری به‌عنوان اماکن مورد توجه از منظر زیباسازی، معماری و همچنین از مبادی ورودی و خروجی که می تواند تاثیر روحی و روانی بر مسافران یا کسانی که قصد تردد یا ورود یا خروج در شهر را داشته باشند ایجاد موانع ترافیکی، نصب علائم برای نقاط شهری محلات و علائم شناسایی ادارات مستقر در سطح شهر تماماً در دست اجرا می باشد.

,

شهردار نسیم شهر درپایان باتوجه به اینکه تمامی پیش‌بینی های لازم برای حضور مسافران در شهریورماه و همچنین اوایل پاییز صورت گرفته است، افزود: ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان و مسافران، بودن وسایل سرمایشی و گرمایشی درون خودروهای عمومی مثل اتوبوس و تاکسی و ارائه اطلاعات مناسب و کافی به کلیه شهروندان گرامی و مسافران در قالب بولتن و بروشور هایی از جمله پیش‌بینی‌های صورت گرفته می باشد.

,

لازم به ذکر است که در خاتمه جلسه شرح وظایف هر یک از دوایر شهرداری از سوی مدیریت شهری به آن‌ها ابلاغ و مقرر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه