اخبار داغ

معاون فرماندار آران و بیدگل:

ادارات آران و بیدگل در حوزه زنان برنامه تدوین کنند

ادارات آران و بیدگل در حوزه زنان برنامه تدوین کنند
یوسفیان معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: سیاست گذاری در امور زنان باید با شناخت دقیق از ذهنیت، فعالیت، گرایش و تحولات اجتماعی در حوزه زنان همراه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ نشست کارگروه بانوان و خانواده آران و بیدگل صبح امروز(چهارشنبه) در سالن اجتماعات ۴ دی فرمانداری شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

معاون فرماندار آران و بیدگل در این نشست نیروی انسانی را از پایه های توسعه کشور دانست و عنوان کرد: نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند بنابراین نمی توان نقش زنان را در توسعه کشور نادیده گرفت.

,

علی محمد یوسفیان افزایش مشارکت زنان در جامعه را از راه های توسعه منطقه‌ای عنوان کرد و افزود: سیاست گذاری در امور زنان باید با شناخت دقیق از ذهنیت، فعالیت، گرایش و تحولات اجتماعی در حوزه زنان همراه باشد.

,

وی با بیان این که مشارکت زنان بدون توجه به واقعیت اجتماعی زنان امکان پذیر نیست، اضافه کرد: تحولات اجتماعی و تغییرات به وجود آمده در حوزه زنان بسیار گسترده است.

,

یوسفیان زنانه شدن محیط های کاری، تجرد زنان و سبک زندگی بانوان را از نمونه های تحول در حوزه زنان خواند و تصریح کرد: توان افزایی اجتماعی و اقتصادی زنان از طریق ایجاد فضای مشارکت و گسترش آموزش، ارتقای دانش، مهارت و توانایی حرفه ای و حمایت از اشتغال زنان با تاکید بر کسب و کارهای خرد، مشاغل خانگی و تقویت تعاونی ها به ویژه برای زنان سرپرست خانوار و روستایی از برنامه های دولت برای زنان است.

,

وی با اشاره به هدف گذاری ها در برنامه ششم در حوزه زنان بیان کرد: سلامت زنان، آسیب های اجتماعی بانوان، تقویت عدالت جنسیتی، ارتقای توانمندی زنان برای شکوفایی فردی، تحکیم بنیان خانواده و ایفای نقش اجتماعی زنان در جامعه از جمله برنامه های اولویت دار در برنامه ششم خواهد بود.

,

معاون فرماندار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: ادارات آران و بیدگل باید هر چه زودتر برنامه ها در بخش کاری خود مرتبط با حوزه بانوان را تدوین و به فرمانداری شهرستان ارائه کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه