اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر:

چند پروژه بهداشتی و درمانی در هفته دولت احداث می شود

چند پروژه بهداشتی و درمانی در هفته دولت احداث می شود
رئیس شورای اسلامی نسیم شهر گفت: پروژه‌های بهداشتی و درمانی زیادی در دست اجرا داریم، که تعدادی از آن‌ها در هفته دولت به بهر‌برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، قدرت مولایی رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه به درحال اجرا بودن چند طرح بهداشتی و درمانی در سطح شهر اشاره کرد، و گفت:هر یک از این طرح‌ها در بخش‌های متخلف شهر و به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان در حال ساخت و اجرا می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در تشریح جزئیات طرح‌های در دست اجرا، اظهار داشت: ساخت خانه بهداشت در وجه آباد، حصارک بالا و بخش مرکزی شهر که زمین‌های این اماکن توسط شورا و شهرداری به شبکه بهداشت واگذار شده است و شبکه بهداشت شهرستان بهارستان مجری ساخت این پروژه‌ها در نسیم شهر می باشد.

,

مولایی همچنین از ساخت پروژه دی کلینیک تخصصی در باغ امامی خبر داد، و در این رابطه تشریح کرد: این مرکز با 3 هزاز متر زمین اهدایی از زمین بیمارستان نسیم شهر که 2 هکتار بوده است، به شبکه بهداشت واگذار گردید که شبکه بهداشت بهارستان این پروژه را در دست ساخت دارد، و امیدواریم با احداث این پروژه‌ها سرانه بهداشتی و درمان شهر و شهرستان افزایش مناسب و قابل قبولی داشته باشد.

,

وی در ادامه باتاکید بر بودجه مصرف شده در ساخت پروژه‌های درمانی سطح شهر، بیان داشت: برای پروژه‌های مطرح شده 8 میلیارد تومان اعتبار از وزارت بهداشت و درمان جذب شده است که دولت یازدهم کمک شایانی را در بخش بهداشت و درمان به شهرستان بهارستان داشته است.

,

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر درپایان باتوجه به سرعت مناسب ساخت پروژه‌ها، افزود: با پیشرفت خوبی که در ساخت طرح‌های بهداشتی و درمانی مشاهده می شود، انشاالله در هفته دولت شاهد بهره‌برداری برخی از این پروژه‌ها خواهیم بود، تا خدمات بهاشتی و درمانی به صورت کامل‌تر و بهتر به شهروندان ارائه شود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه