اخبار داغ

دفاع از سرپناه زن بی سرپرست توسط جهادگران ماهنشانی+تصاویر

دفاع از سرپناه زن بی سرپرست توسط جهادگران ماهنشانی+تصاویر
جهادگران بسیجی ماهنشان با بستن کمر همت به مدت هفت روز در مناطق روستایی و محروم سرپناه یک خانواده بی سرپرست را مرمت و بهسازی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان: این روزها که حرف از جهاد می شود افکار و اذهان عمومی به جهادگران مدافعین حرم و جهادگران بسیجی در مناطق محروم می افتد، اینجا مرز، نه بلکه دل محرومیت است، روستاها و افرادی که نیازمند استعانت و کمک هستند  جوانان تحصیل کرده بسیجی از حوزه شهید خرازی سپاه ماهنشان می‌روند تا در این اردوها آتش به اختیاری را به اجرا بگذارند و لبخند رضایت را بر لبان مردمان نیازمند و محروم بنشانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان:,

در کوچه پس کوچه‌های روستا آقکند که یکی از روستاهای دور شهر ماهنشان است صدای کمک خواستن از هر کوچه و پس کوچه ها به گوش می رسد،  با فرا رسیدن تابستان بوی کاهگل و تعمیر ساختمان های قدیمی که با گل و خشت بنا شده به مشام میرسد، اما این استشمام بوی کاهگل و خشت از خانه های بی سرپرست بلند نمی شود آنها این روزها دغدغه تعمیر و باز سازی دارند که فردای زمستان چکه های برف و باران از سقف امانشان را می برد،  انگار اینجا محرومیت و فقر با یکدیگر دست و پنجه نرم می‌کنند و در اینجا گاهی مردم از کمترین امکانات حتی سرویس بهداشتی مناسب هم محروم‌اند.

,

اینجا هرچه نگاه کنی محرومیت و فقر است اما چشم‌هایی در انتظارند تا از آن سوی راه‌ها و پشت کوه‌ها افرادی  بیایند و خدمتی به این مردمان نیازمند انجام دهند.

,

اردوهای جهادی گامی در راستای محرومیت زدایی است اما به واقع همین اردوهای جهادی کفاف این همه محرومیت را به تنهایی می توانند بدهند؟!

,

اردوهای جهادی هفت روزه حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی با همکاری بسیجیان پایگاه شهید باکری و با مشارکت ۲۰ نفر از این بسیجیان به مدت هفت روز در روستای آقکند در امر خدا پسندانه منزل مسکونی یک خانواده محروم و بی سرپرست که یک مادر با دو فرزند یتیم سادات زندگی می کنند، تعمیر، بازسازی، مرمت و بهسازی می کنند.

,

فرمانده حوزه شهید رجایی گفت: ما بسیجیان موظفیم با تاسی و تبعیت از آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی و کمک به محرومین تلاش کنیم به امید اینکه موجب جلب رضای الهی و امام عصر عج که خود فریادرس امت مظلوم است قرار گیرد.

,

حیدری اظهارداشت: حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی با همکاری بسیجیان عزیز و فرماندهان هر هفته روزهای پنج شنبه با شناسایی و برنامه ریزی قبلی آماده خدمت و کمک رسانی است.

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه