اخبار داغ

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تشکیل گروه جهادی دانشجویی با نام شهید محسن حججی

تشکیل گروه جهادی دانشجویی با نام شهید محسن حججی
مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: گروه جهادی دانشجویی با نام شهید محسن حججی متشکل از نخبگان جهادی دانشجویی استان تشکیل و ساماندهی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وفا همتی مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با  منطقه آزاد؛ از تشکیل گروه جهادی دانشجویی با نام شهید محسن حججی متشکل از نخبگان جهادی دانشجویی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم منجر به پرورش افراد با روحیه شهید حججی می‌شود

وی ابراز داشت: گروه های جهادی با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای کمک به مناطق محروم و و همچنین ایجاد حرکت خودسازی و تربیت افراد و دانشجویان با روحیه جهادی تشکیل می شوند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: حضور این افراد در مناطق محروم و لمس کمبودها و محرومیت ها در آینده مدیران و افراد با روحیه جهادی و دلسوز همچون شهید حججی ها را پرورش می دهد.

مظلومیت شهید حججی یادآور جهاد عاشورئیان است

وفا همتی ضمن اشاره به جایگاه والای این شهید مدافع حرم و مظلومیتش که یادآور جهاد عاشورائیان بود اظهار کرد: شهید حججی که دو اعزام به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری را در کارنامه جهادی خود داشته است نمونه ای شاخص از جهادگران پرورش یافته در این عرصه می باشد.

گفتنی است بسیج دانشجویی استان به پاس زحمات و ماندگاری نام این شهید بزگوار و با پیشنهاد نخبگان جهادی دانشجویی گروه جهادی به نام مقدس این شهید بزرگوار تشکیل خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد؛,
,
, حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم منجر به پرورش افراد با روحیه شهید حججی می‌شود,
,
,
,
,
,
, مظلومیت شهید حججی یادآور جهاد عاشورئیان است,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه