اخبار داغ

آزاده جانباز دوران دفاع مقدس:

حاضریم به‌فرمان رهبری با سر برویم و بدون سر برگردیم

حاضریم به‌فرمان رهبری با سر برویم و بدون سر برگردیم
آزاده جانباز دوران دفاع مقدس بابیان اینکه امروزه همه باید بدانند که اگر رهبری دستور بدهند حاضریم با سر برویم و بدون سر برگردیم گفت: خیل عظیم مردمی که به استقبال ما آمده بودند خستگی سال‌های اسارت را از تن بیرون کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مراد زاده در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی به مناسبت ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: واقعیت اسارت را کسی می‌تواند درک کند که آنجا حضورداشته و شکنجه دیده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه امنیت ما در دوران دفاع مقدس مورد تجاوز قرارگرفته بود، خاطرنشان کرد: بذر امنیت توسط شهدا، رزمندگان و جانبازان کاشته شد و آن‌هایی که از این امنیت را برداشت می‌کنند، ملتی هستند که واقعاً لیاقت آن را دارند.

,

 

,

این جانباز آزاده با تأکید بر اینکه بنده جزو اولین نفراتی بودم که در تبادل اسرا وارد مرزهای کشور شدم، تصریح کرد: اسرا به‌محض اینکه وارد خاک کشور شدند تیمم کردند و نماز شکر به‌جای آوردند.

,

 

,

وی بیان کرد: موضوعی که در این زمان به آن پرداخته نشده این است که تنها مردان نبودند که اسیر شدند، بلکه زنان زیادی در اردوگاه‌های اسارت عراق حضور داشتند.

,

 

,

نشان افتخار خانواده‌های اسرا، شهدا، ایثارگران و جانبازان گم‌شده است

, نشان افتخار خانواده‌های اسرا، شهدا، ایثارگران و جانبازان گم‌شده است,

 

,

مرادزاده بابیان اینکه نشان افتخار خانواده‌های اسرا، شهدا، ایثارگران و جانبازان در این هیاهو گم‌شده است، عنوان کرد: خانواده‌هایی که عزیزان خود را در شرایط سخت اقتصادی به جبهه‌ها فرستادند واقعاً ازجان‌گذشتگی و ایثار کردند و نیازمند بهترین مدال‌ها هستند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه هنوز هم گوش‌به‌فرمان رهبری هستیم، بیان کرد: امروزه همه باید بدانند که اگر رهبری دستور بدهند حاضریم با سر برویم و بدون سر برگردیم.

,

 

,

این آزاده سرافراز در ادامه تأکید کرد: جوانانی که در اسارت بودند در برابر شکنجه‌ها و آزارهای روحی و روانی دشمن زانو نزدند؛ شاید سواد نداشتند ولی به‌قدری زیبا در کنار ولایت قرار داشتند که دشمنان را متعجب کرده بود.

,

 

,

وی در پایان بابیان اینکه مهم‌ترین مسئله‌ای که خستگی را از ما دور کرد استقبال بی‌نظیر مردم از اسرا بود، خاطرنشان کرد: خیل عظیم مردمی که به استقبال ما آمده بودند خستگی سال‌های اسارت را از تن بیرون کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه