اخبار داغ

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی:

چالدران پر بارش ترین شهر آذربایجان غربی در روزهای اخیر

چالدران پر بارش ترین شهر آذربایجان غربی در روزهای اخیر
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بیشترین بارش های دو روز اخیر مربوط به شهرستان چالدران به مییزان ۱۴ میلی متر می باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی صابری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت: بارندگی در اغلب شهرهای شمالی و مرکزی ثبت و گزارش شده که در این گزارش چالدران ۱۴ میلیمتر، ماکو و چایپاره ۵ میلیمتر سلماس، ایستگاه دانشگاه نازلو ۲ میلیمتر و خود ارومیه ۰٫۶ میلیمتر از بارش ها را به خود اختصاص داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود : با توجه به نقشه های پیش بینی هوا شناسی نواحی شمالی استان همچنان درگیر افزایش ابرهای رگباری پراکنده هستند که هشدارهای را به دنبال ندارند.

,

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی تصریح کرد: دمای ارومیه نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۶ تا ۳۲ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

,

صابری بیان کرد: شهرستان شاهین دژبا دمای ۲۶ درجه بالای صفر گرمترین و چالدران با دمای ۱۶ درجه بالای صفر خنک ترین خنک ترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

,

وی افزود: در استان شاهد افت دمای ۲ الی ۳ می لی متری هستیم که تا آخر هفته این دما به حالت عادی خود باز می گردد و هوا گرمتر می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه