اخبار داغ

فرماندار آشتیان:

آزادگان الگوهای تاریخ‌ساز کشور برای نسل جوان این سرزمین هستند

آزادگان الگوهای تاریخ‌ساز کشور برای نسل جوان این سرزمین هستند
فرماندار آشتیان گفت: آزادگان سفیران استقامت و ایستادگی در برابر جبهه دشمن و الگوهای تاریخ ساز کشور برای جوانان امروز و فردای این سرزمین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرآشتیان؛ به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان ایران جمعی از مسئولین شهرستان با آزاده سرافراز «بهرام نجف آبادی» دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرآشتیان,

محمود حسنی، فرماندار آشتیان در این دیدار گفت: این عزیزان با غیرت و شجاعت خود سال ها رنج اسارت را تحمل کردند اما حاضر نشدند از آرمان های انقلاب و امام (ره) دست بکشند.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران، همیشه قدردان آزادگان و خانواده شهدا است، افزود: آزادگان ما الگوی صبر و مقاومت و مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند. و این مقاومت و شکیبایی آزادگان ما هم اکنون در جبهه های مقاومت تجلی پیدا کرده است.

,

حسنی آزادگا را گنجینه های ارزشمند دانست و گفت: باید خاطرات و رشادتهای شهدا و آزادگان برای نسل جوان بازگو شود.

,

فرماندار آشتیان بیان کرد: آزادگان ما هنگام اسارت با وجود آن همه شکنجه و رنج استقامت کردند و برای کشور عزت و افتخار خلق کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: آزادگان سفیران استقامت و ایستادگی در برابر جبهه دشمن و الگوهای تاریخ ساز کشور برای جوانان امروز و فردای این سرزمین هستند.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه