اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

تصادفات جاده ای رتبه اول وقوع حوادث در همدان را به خود اختصاص داده است

تصادفات جاده ای رتبه اول وقوع حوادث در همدان را به خود اختصاص داده است
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه میزان وقوع حوادث کوهستان بعداز حوادث جاده ای رتبه دوم را به خود اختصاص داده است گفت: در این راستا میزان‌ واژگونی خودرو ها با۶۰ درصد بیشتر از حوادث تصادفات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز کارخانه ای در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به اینکه بیشترین میزان حوادث به حوادث جاده ای اختصاص دارد گفت: بیشترین حوادث جاده ای در تجرک بعداز اولین پایگاه هلال احمر  در مسیر همدان به تهران  اتفاق می افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به صورت موسسه و غیر دولتی فعالیت می کند، تصریح کرد: مردم در خصوص وقف به هلال احمر توجه ویژه ای داشته باشند.

,

 

,

*توجه ویژه مردم در خصوص وقف به هلال احمر

, *توجه ویژه مردم در خصوص وقف به هلال احمر, *توجه ویژه مردم در خصوص وقف به هلال احمر,

وی در این راستا با بیان اینکه اخلاق شایسته برپایه نیکو کاری استوار است عنوان کرد: فرهنگ ایران ازجمله استان همدان شایسته فرهنگ نیکوکاری است به طوریکه توجه به وقف نیز یکی از نمونه های فرهنگ نیکوکاری است.

,

 

,

کارخانه ای در ادامه با تاکید بر اینکه نیاز داریم به مردم رسیدگی کنیم‌ گفت: دستگاه های دولتی به خصوص شهرداری همکاری خوبی در راستای ایجاد بازار چه های خیریه و سایر فعالیت های دیگر این سازمان داشته باشند.

,

 

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر حمایتی از سوی دولت دریافت نمی کند تصریح کرد: انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که در راستای استقلال اقتصادی و خود گرانی این سازمان تلاش کنند چرا که اگر در سازمان در آمدی داشته باشیم آن را وقف کارهای خیر خواهیم‌ کرد.

,

 

,

وی با اشاره به فعالیت واحدآموزش جمعیت هلال احمر گفت: این آموزش ها به سه شکل حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری در اختیار مردم قرار میگیرد.

,

 

,

کارخانه ای در ادامه با اشاره به اینکه ۱۸۰نفر در سطح استان در سازمان هلال احمر فعالیت می کنند اظهار کرد: جمعیت داوطلبان این سازمان بیش از ۵۰۰ نفر رسمی و فعال است.

,

 

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر از سایت آموزشیkhadem.irخبر داد و گفت: این سایت آموزش هایی در راستای امداد و نجات و کمک های اولیه در اختیار مردم قرار می دهد.

,

 

,

*آغازبه کار درمانگاه سازمان هلال احمر

, *آغازبه کار درمانگاه سازمان هلال احمر, *آغازبه کار درمانگاه سازمان هلال احمر,

وی باتاکید براینکه درمانگاه سازمان هلال احمر  به زودی فعال می شود خاطر نشان کرد: به دنبال جذب دو متخصص داخلی برای فعالیت در درمانگاه هلال احمر هستیم.

,

 

,

کارخانه ای با اشاره به اینکه خدمات دندانپزشکی درمانگاه سازمان نیز در حال انجام است اظهار کرد: یک سوم خدمات اعضای منصوعی را نیز ارائه می دهیم.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه  سازمان هلال احمر عصای دست دولت است خاطر نشان کرد: اگر دولت از ما حمایت کند با دست باز در کار خیر ورود پیدا می کنیم.

,

 

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان همچنین خاطر نشان کرد: بیش از ۳۲هزار اسکان اضطراری با همکاری اوقاف برای ایام پیش رو از جمله اربعین پیش بینی شده است.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به احداث دو پایگاه خیرآباد تویسرکان و پایگاه هلال احمر گردنه اسدباد گفت: اگر بودجه خوبی از سوی دولت برای احداث این دو پایگاه در نظر گرفته شود تا اواخر امسال این دو پایگاه افتتاح خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه