اخبار داغ

دبیر گردهمایی آزادگان اردوگاه موصل یک:

شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهیدان دفاع مقدس هستند

شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهیدان دفاع مقدس هستند
دبیر گردهمایی آزادگان اردوگاه موصل یک با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهیدان دفاع مقدس هستند، گفت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز می‌بایست با گروه‌های تکفیری در داخل کشور می‌جنگیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خمین نیوز گردهمایی کشوری آزادگان اردوگاه موصل یک همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، در روزهای ۲۶ و ۲۷مردادماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین با حضور یک‌هزار نفر از این آزادگان، برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

صبح امروز آزادگان اردوگاه موصل یک، با حضور در گلزار شهدای شهرستان خمین و بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

,

دبیر برگزاری این گردهمایی و یکی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس که ۸ سال از عمر خود را در اردوگاه موصل گذرانده است در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز گفت: بیش از یک‌هزار نفر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس که از اسرای قدیمی اردوگاه موصل یک بودند امروز با حضور در خمین، زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی، بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید بیعت و خاطرات را برای یکدیگر زنده کردند.

, خمین نیوز,

وی دوران اسارات را در عین سخت بودن، از روزهای به یادماندنی برشمرد و گفت: اسارت سختی‌های خود را داشت، شکنجه نیروهای بعثی، فضای کم، کمبود سرویس‌های بهداشتی، شکنجه‌های روحی و روانی و موارد دیگر؛ اما با دعای خیر مردم آن روزها و لحظات سپری شد.

,

طریقی ادامه داد: در شبانه روز تنها چهار ساعت می‌توانستیم بیرون برویم و بیست ساعت را در یک اتاق ۳۰ متری می گذراندیم، در واقع ۷۰ نفر در یک اتاقی که فاقد سرویس بهداشتی و دیگر امکانات بود محبوس بودیم.

,

اگر گوش به فرمان ولایت باشیم راه انقلاب را گُم نمی‌کنیم

,

وی بیان کرد: ما هیچ توقعی از ملت ایران نداریم چراکه برای حفظ دین و در راه رضای خدا به میدان آمدیم اما تنها انتظاری که داریم این است که ملت پیرو ولایت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند تا راه را گم نکنند.

,

شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهیدان دفاع مقدس هستند

,

طریقی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در مسیر دوران دفاع مقدس و در امتداد مکتب عاشورا حرکت کردند، گفت: برای حفظ اسلام و امنیت کشور هشت سال مقاومت و جانفشانی را در جبهه های نبرد به جان خریدیم و بعد از آن روزهای سخت اسارت را با این انگیزه که به وظیفه خود عمل کرده‌ایم، تحمل کردیم.

,

وی تصریح کرد: اگر مدافعین حرم نبودند امروز می‌بایست با گروه‌های تکفیری که توسط آل سعود، آمریکا و انگلیس حمایت می‌شوند، در کشور  می‌جنگیدیم.

,

دبیر برگزاری این گردهمایی اظهار کرد: مدافعین حرم برای حفظ امنیت و همچنین دین اسلام به جبهه‌های مقاومت می‌روند و در عین مظلومیت، کاری بسیار دشوارتر از هشت سال دفاع مقدس دارند.

,

طریقی گفت: اگر با یکدیگر متحد و گوش به فرمان ولایت باشیم هیچ ابرقدرتی جرأت نخواهد کرد به این کشور تجاوز کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه