اخبار داغ

مراسم سالروز بازگشت آزادگان در پیرانشهر برگزار شد+تصاویر

مراسم سالروز بازگشت آزادگان در پیرانشهر برگزار شد+تصاویر
مراسم بزرگداشت سالروز برگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران در 26مردادماه 1369 در یادمان شهید ناصر کاظمی روستای چیانه از توابع شهرستان پیرانشهر با حضور مسئولان و عده ی کثیری از آزادگان پیرانشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کورد پیام،مراسم بزرگداشت سالروز برگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران در ۲۶مردادماه ۱۳۶۹ در یادمان شهید ناصر کاظمی روستای چیانه از توابع شهرستان پیرانشهر با حضور مسئولان و عده ی کثیری از آزادگان پیرانشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورد پیام,

عبدالله سلیمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرانشهر در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک این روز گفت: آزادگان یادگارانی هستند که درس آزادگی را به جامعه دادند که باید به آنها و فرزندانشان جواب خوبی پس داد.
حجت السلام و المسلمین نجفیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر در این مراسم گفت: آزادگان در ۸ سال دفاع مقدس ضمن اینکه حماسه آفریدند در زمان اسارت نیز اقتدار و صلابت ایرانی را به نمایش گذاشتند.
وی اظهار کرد: اولین عکسل العمل آزادگان بعد از رسیدن به وطن بوسه زدن بر خاک و سرزمین وطن بود، سرزمینی که با خون بهترین فرزندان تطهیر شده است .
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر افزود: توان، طاقت، صبر و بردباری و تحمل مشقت آنها در سالهای که زیر شکنجه صدام ملحون بودند درسی بود که بر همگان دادند که ما ایرانی ها می توانیم از پس هر چیزی بربیاییم.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه