اخبار داغ

صبح مغان گزارش می دهد؛

افزایش تهدیدات بهداشتی آب شرب مغان و نظارتی که چنگی به دل نمی زند! +جوابیه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

افزایش تهدیدات بهداشتی آب شرب مغان و نظارتی که چنگی به دل نمی زند! +جوابیه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
افتادن فضولات حیوانی و موارد غیر بهداشتی در مسیرهایی از کانال های بهره برداری اب موجب نگرانی مردم و اهالی ساکن در مغان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  صبح مغان، بروز حوادث و اتفاقاتی همچون افتادن خوک ها در کانال آب و یا سایر فضولات و موارد غیر بهداشتی در مسیرهایی از کانال های بهره برداری آب که در نهایت آب انجا پس از تصفیه به مصرف مردم می رسد موجب نگرانی مردم و اهالی ساکن در مغان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح مغان,

حوادثی همچون درآوردن چند راس خوک ازکانال اصلی رگلاتور۸ توسط عوامل منطقه آبیاری بیله سوار نشان می دهد وضعیت نظارت بر کانالها زیاد مناسب نبوده و همین امر باعث شده این اتفاقات بیشتر شود.

,

 

,

, ,

 

,

یکی از ساکنان در این باره می گوید: با دیدن این صحنه ها خیلی نگران شده ام و امیدوارم اب شربی که مصرف می کنیم کاملا بهداشتی باشد و از اداره بهداشت می خواهم نسبت به بهداشتی بودن آب ها همچون گذشته دقت کافی را داشته باشد.

,

او گفت: افتادن خوک در کانال اب یک اتفاق است اما تکرار ان موجب می شود علاوه بر آلوده کردن آب ها به کاهش اطمینان از پاک بودن آب منجر شود.

,

 

,

, ,

 

,

به گزارش صبح مغان چند روز پیش نیز حوادث مشابهی در یکی از کانال های آبیاری رخ داد که نشان از افزایش موارد غیر بهداشتی است لذا مسئولان مربوطه اعم از شبکه بهداشت و درمان و ادراه آب و فاضلاب شهری بایستی در اسرع وقت به موضوع فوق رسیدگی و از بروز و تکرار آن جلوگیری کنند.

,

ضمنا از کلیه ساکنان محدوده شبکه آبیاری مغان در مسیر کانالها و زهکشها و تاسیسات آبی انتظار می رود از ریختن هرگونه اجساد احشام و فضولات حیوانی و سایر موارد مشابه از قبیل سموم و ... به داخل کانال ها جدا خودداری و در صورت مشاهده سریعا به عوامل توزیع آب گزارش نمایند.

,

, ,

 

,

همانطوریکه مشخص است آب شرب تمامی اهالی منطقه مغان از آب همین کانالها تامین میشود لذا مردم جهت جلوگیری از ورود هرگونه موارد غیر بهداشتی و به منظور سالم سازی آب منطقه با عوامل توزیع آب همکاری داشته باشند و موارد غیربهداشتی را به مراجع مربوطه گزارش نمیاند.

, همانطوریکه مشخص است آب شرب تمامی اهالی منطقه مغان از آب همین کانالها تامین میشود لذا مردم جهت جلوگیری از ورود هرگونه موارد غیر بهداشتی و به منظور سالم سازی آب منطقه با عوامل توزیع آب همکاری داشته باشند و موارد غیربهداشتی را به مراجع مربوطه گزارش نمیاند.,

گزارش و تدوین خبر از بهروز پیری

,

 

,
جوابیه شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل
,
جوابیه شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل
,
جوابیه شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل
,
جوابیه شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل
, جوابیه شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل,

 

,

مدیر محترم سایت صبح مغان

,

با سلام و احترام

,

جوابیه شرکت  آب و فاضلاب شهری استان اردبیل درخصوص مطلب درج شده در شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح مغان تحت عنوان  افزایش تهدیدات بهداشتی آب شرب مغان و نظارتی که چنگی به دل نمی زند:

,

مدیریت کانال اصلی انتقال آب مغان به طول بیش از 50کیلومتر به عهده شرکت آب منطقه ای است وشرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل هیچگونه مسئولیت و تولیتی در این خصوص ندارد.آنچه که این شرکت در این خصوص می تواند به اطلاع  اهالی شریف شهرستانهای پارس آباد ،بیله سوار،گرمی و جعفرآباد  برساند این است که مراحل تصفیه آب شرب به نحو احسان انجام می گیرد و هیچگونه آلودگی میکروبی و غیره در آزمایشات مستمر این شرکت مشاهده نشده و جای هیچگونه نگرانی در این مورد وجود ندارد و نظارت مستمر از سوی عوامل این شرکت براین امر صورت می پذیرد.

,

                                                                                         روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه