اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب عنوان کرد؛

آزادگان، بهترین راویان دفاع مقدس و فرهنگ انسان‌ساز دوران اسارت هستند

آزادگان، بهترین راویان دفاع مقدس و فرهنگ انسان‌ساز دوران اسارت هستند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب گفت: آزادگان، بهترین راویان دفاع مقدس و فرهنگ انسان‌ساز دوران اسارت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن جرجندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما، ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان گفت: آزادگان در سخت ترین شرایط با اقتدا به مولایشان همچون امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله رسالت دینی خود را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

وی ادامه داد: اسارت مرحله سخت و دشوار در دوران طول هشت سال دفاع‌مقدس محسوب می‌شود و بخشی از تاریخ درخشان ملت ایران را در اعتقاد قوی و خداباوری که به جهاد در راه خدا داشتند در خود جای داده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب با بیان اینکه تحمل رنج و سختیهای اسارت یکی از برگ های زرین و پر افتخار زندگی آزادگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس بود، افزود: اطاعت پذیری از ولی امر مسلمین، بصیرت، صبر آگاهانه و متعهدانه در برابر همه مسائل و مشکلات و ارتباط با خدا از ویژگی های آزادگان در دوران اسارات بشمار می‌رود.

,

جرجندی بیان داشت: آزادگان گنجینه‌های فرهنگ ارزشمند و انسان‌ساز دوران اسارت هستند و همه ملت مدیون ایثارگری آنهاست.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبارجنوب گفت: آزادگان بهترین راویان دفاع مقدس هستند که از ابعاد مختلف جنگ تحمیلی خاطراتی را برای بازگویی و انتقال به نسل جوان دارند.

,

وی خاطر نشان کرد: جوانان ایران اسلامی کتابهای دفاع مقدس را مطالعه کنند و با جانقشانی ها و ایثارگری های این آزادگان آشنا شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه