اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب بیان کرد:

خسارات جبران ناپذیر قاچاق سوخت بر پیکره اقتصاد ملی/ کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محورهای مواصلاتی جنوب کرمان

خسارات جبران ناپذیر قاچاق سوخت بر پیکره اقتصاد ملی/ کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محورهای مواصلاتی جنوب کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب گفت: سی هزار لیتر سوخت قاچاق از یک کامیون در محور مواصلاتی رودبارجنوب به ایرانشهر کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبارما ، خطرات ناشی از قاچاق بی‌رویه سوخت ضمن تهدید اقتصاد ملی و ایجاد بحران در نظامهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زمینه بروز خطرات امنیتی نیز فراهم نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبارما,

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب با اشاره به کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در این شهرستان اظهار داشت: هدر رفت سرمایه های ملی خسارات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی کشور وارد می سازد.

,


سرهنگ رضا فیروز بخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی _ عملیاتی نهضت آباد این شهرستان در جریان برپایی آیت و بازرسی موقت و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی رودبار به سمت زهکلوت و ایرانشهر، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

,
,

وی افزود: راننده با بی توجهی به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد که در جریان یک عملیات تعقیب و گریز با به جا گذاشتن خودرو از صحنه متواری شد.

,


این مقام ارشد انتظامی شهرستان بیان داشت: در بازرسی از کامیون مشخص شد که حامل  ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه و قاچاق از نوع گازوئیل می باشد.

,
,

فرمانده انتظامی رودبار جنوب در پایان ضمن اشاره به خسارات جبران ناپذیر اقتصادی قاچاق فرآورده های نفتی و سرمایه های ملی، و بیان این مطلب که برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان کالا و سوخت ادامه دارد،افزود: از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک از جمله قاچاق کالا و فرآورده های نفتی  توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110  به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی لازم صورت پذیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه