اخبار داغ

به مناسبت ۲۶ مرداد برگزار شد ؛

گردهمایی بزرگ ۱۲۸۴ آزاده سرافراز استان کرمان در ماهان

گردهمایی بزرگ ۱۲۸۴ آزاده سرافراز استان کرمان در ماهان
به مناسبت 26 مردادماه سال 69 یک هزار و 284 نفر از آزادگان جنگ تحمیلی در استان کرمان در ماهان گرد هم آمدند تا ضمن یادآوری خاطرات دوران اسارت و دفاع مقدس از آنان تجلیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان، مراسم گردهمایی آزادگان استان کرمان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، استاندار و تعداد زیادی از آزادگان در باغ هزار دستان ماهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان،,

سردار محمد حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این گردهمایی  با بیان اینکه نخستین گروه از آزادگان ایرانی 26 مردادماه سال 69 به کشور بازگشتند و هر سال مردم این روز را جشن می گیرند، اظها رداشت: امروز یک هزار و 284 نفر از آزادان جنگ تحمیلی در استان کرمان در این محل گرد آمده تا ضمن یادآوری خاطرات دوران اسارت و دفاع مقدس از این افراد تجلیل شود.

,

وی گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین مرحله فرمودند آزادگان آبروی نظام را خریدند و آنها ذخائر نظام هستند و حضرت امام خمینی (ره) نیز در مورد آزادگان جنگ تحمیلی فرمودند، اگر اسرا آزاد شدند و من در جمع شما نبودم به آنها بگویید که امام به یاد شما بود.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: اسرای دشمن در جنگ تحمیلی 72 هزار و 113 نفر بودند که در 78 عملیات های مختلف به اسارت در آمدند.

,

حسنی سعدی عنوان کرد: درصد از اسرای عراقی حاضر در زمان حضور حزب بعث عراق حاضر به بازگشت به کشورشان نشدند در حالی که اسرای ایرانی آرزوی وطن را داشتند.

,

وی تصریح کرد: باورهای دشمن هیچگاه تاثیری بر عقاید آزادگان ایرانی نداشت، به گونه ای که دشمن در اسارت آزدگان ایرانی بود و از نظر فکری این افراد هیچگاه اسیر دشمن نشدند.

,

حسنی سعدی بیان داشت: آزادگان کشور، وفادار به امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند و همگی صبور و دلسوز این نظام هستند.

,

وی اذعان داشت: آزادگان ضمن اینکه تعداد کمتری نسبت به دیگر قشرها دارند، نمادی از نمایندگی جمهوری اسلامی در دست حزب بعث بوده و برای 2 کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار بودند.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه