اخبار داغ

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز هرمزگانی در شهر بندرعباس+تصاویر

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز هرمزگانی در شهر بندرعباس+تصاویر
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: آزادگان تنها آزاده نیستند بلکه سند افتخار ملی جمهوری اسلامی اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ صبح امروز پنحشنبه مراسم بزرگذاشت آزادگان با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، و جمعی از  آزادگان، رزمندگان و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) ضمن تبریک این روز به آزادگان و رزمندگان، گفت: آزادگان تنها آزاده نیستند بلکه سند افتخار ملی جمهوری اسلامی اند.

,

وی شهید محسن حججی را یک قهرمان ملی دانست و اظهار کرد: شهادت مظلومانه شهید حججی برای ملت ایران یک تلنگر بود؛ که همه را بیدار کرد. در تابستان ۹۴ همه درگیر برجام بودند و با ورود ۲۵۰ شهید به همه آموخت که ما همه مواظب  شما هستیم.

,

سردار ترابی بیان کرد: در حالی که اعضای مجلس با یک زن اروپایی سلفی می گیرند و خون ملت را به جوش می آورند تصویر شهید حججی با آن صلابت به همه آرامش می دهد.

,

در این مراسم دو تن از آزادگان هرمزگانی خاطراتی از دوران اسارت خود در زندان های رژیم بعث برای حاضرین مجلس نقل کردند.

,

دکتر قاسم ترکمانی از اسیران آزاد شده در سال ۶۹ با اشاره به شکجه های نیروهای بعثی در اردوگاه ها اذعان کرد: وقتی وارد استخبارات شدیم به دلیل رشادت های سردار قاسم سلیمانی اسیرهایی که نامشان قاسم بود را شکنجه می دادند.  اسم من قاسم بود خیلی مورد شکنجه بعثی ها قرار گرفتم.

,

وی در ادامه اذغان کرد: پیرمرد زابلی معروف به حاج آقای زابلی دارای محاسن بلندی بود به صورتی با آجر ریش هایش را از پوست کندند که از سر و صورتش خون می چکید.

,

این آزاده با بیان اینکه بین اسرا همبستگی و اتحاد مثال زنی وجود داشت، گفت: یک قرآن برای همه اسیران اختصاص داده بودند که همه از آن قرآن برای حفظ استفاده می کردند.

,

در پایان این مراسم سه تن از آزادگان هرمزگانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه