اخبار داغ

شاهکار شهید حججی، سلفی عزت در برابر سلفی حقارت بود

شاهکار شهید حججی، سلفی عزت در برابر سلفی حقارت بود
شاهکار شهید حججی، سلفی عزت در برابر سلفی حقارت بود، چرا که اگر مدافعان حرم نباشند، ساده اندیشان باید در بازار برده فروشان دنبال زنان و دختران بگردند و عدم دفاع از کشور به امیدی که هنوز دشمن به مرزها نرسیده، ساده اندیشی محض است و بس.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ می گویند اطرافیان شاه سلطان حسین صفوی او را از هجوم محمود افغان آگاه می کنند و اما او چاره و تدبیری نمی اندیشید، حتی آن زمان که پیغام می آورند که مهاجمان اصفهان را محاصره کرده اند، می گوید هنوز که به کاخ نرسیده اند! و این گونه حتی با وجود قدرتمند بودن مردمآنان در محاصره شکست خوردندو سلسله صفوی فروریخت و حالا حکایت این روزهای جریان خاصی در کشور و خارج از کشور در واکنش به حضور مدافعان حرم در سوریه هم این گونه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

تحلیل "پیرمؤذن ها" سطحی نگرانه و شاه سلطان حسینی است

, تحلیل "پیرمؤذن ها" سطحی نگرانه و شاه سلطان حسینی است,

چرا که هنوز چند صباحی کوتاه از انتشار خبر شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی نگذشته بود که برخی جریانات خاص به جای حمله به دشمن، اتهام به خودی را در دستور کار قرار دادند و در این میان پیر مؤذن نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم که فراری است و به نوکری امریکاییان روی آورده است، در تحلیلی سطحی نگرانه و شاه سلطان حسین وارانه در اهانت به مدافعان حرم مسافت نسبتاً طولانی حرم حضرت زینب(س) تا محل شهادت برخی مدافعان حرم نظیر شهید محسن حججی را بهانه‌ای قرار داد تا دفاع آنان از حرم و حریم اهل بیت(ع) را زیر سؤال ببرد و این شهیدان را فریب خورده جمهوری اسلامی لقب دهد.

,

مردم با شهید حججی ها عمق حس مدافع حرم شدن را بیش از پیش درک کردند

, مردم با شهید حججی ها عمق حس مدافع حرم شدن را بیش از پیش درک کردند,

از آنجا که نحوه شهادت شهید حججی برای مردم شهید پرور ایران متأثر کننده بود و دل های بسیاری را سوزاند تحلیل سطحی نگرانه این فرد فراری به گونه ایرقم خورد که از آن نتوانست بهره ای برای خود ببرد تا آن جا که مورد انتقاد شدید کاربران فضای مجازی قرار گرفت، شهید حججی با آن چهره بر صلابت و استوار خود حتی در لحظه اسارت و چاقو در کنار پهلو غم به ابرو نیاورد و همین کافی بود تا مردم بیش از پیش با عمق معنویت در وجود مدافعان حرم آشنا شوند.

,  ,

عدم دفاع از کشور به امیدی که هنوز دشمن به مرزها نرسیده، ساده اندیشی است

, عدم دفاع از کشور به امیدی که هنوز دشمن به مرزها نرسیده، ساده اندیشی است,

ساده اندیشی است که بگوییم تنها در مرکز یعنی همان در پایتخت باید از مرزها دفاع کنیم و روزی روزگاری بیاییم مرزبانان را به گرداگرد تهران جمع کنیم، این منطق ساده اندیشان است، اگر مرزبانی نباشد در تهران و در خانه باید از ناموس خود دفاع کنیم و اگر مدافع حرمی هم نباشد اوضاع از این بدتر می شود.

,

شهدای مدافع حرم برای ناموس اسلام به میدان آمده اند و برای اعتقادات حقیقیشان

, شهدای مدافع حرم برای ناموس اسلام به میدان آمده اند و برای اعتقادات حقیقیشان,

, ,

در این باره «قائم نانکلی» مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: برای شهیدی که واقعه کربلا را نزدیک به محرم تجلی کرد باید خون گریست.

,

وی با تأکید بر اینکه اظهارات بی پایه و اساس آن جریان خاص را هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای کاشی، ضریح، گنبد و گلدسته نمی جنگند، بلکه آنان برای اعتقادات و تفکر اسلام ناب محمدی(ص) و شیعه از دنیا و خانواده خود گذشته اند و به میدان آمده اند و در دفاع از حرم ناموس اهل بیت حضرت زینب(س)، که بار دیگر توسط حرامیان اسیر نشود.

,
شهادت لیاقت می خواهد 
, شهادت لیاقت می خواهد ,
مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان افزود: شهید محسن حججی در گمنامی تمام در اردوهای جهادی بسیج در روستاهای محروم خود را مؤطف می دانست به نیازمندان خدمت کند و این گونه خداوند به تمام عالم نشان داد که در محضر خدا چیزی پنهان نمی ماند.
,
شاهکار حججی، سلفی عزت در برابر سلفی حقارت بود/مدافعان حرم نباشند، ساده اندیشان باید در بازار برده فروشان دنبال زنان و دختران بگردند
, شاهکار حججی، سلفی عزت در برابر سلفی حقارت بود/مدافعان حرم نباشند، ساده اندیشان باید در بازار برده فروشان دنبال زنان و دختران بگردند,
نانکلی با بیان اینکه شهدا به وقت نیاز به کمک ملت انقلابی ما آمده اند، عنوان کرد: اگر به خوبی دقت کرده باشید شهدا چقدر به موقع می آیند و آبروی این ملت و خاک را حفظ می کنند و همزمان با آبروریزی مجلسی ها با آن سلفی حقارت، شهید حججی خودش را سریع با سلفی عزت رساند  و گفت که این خاک حقارت را نمی پذیرد.
,
وی تصریح کرد: آن دسته از کسانی که خود را روشنفکر می دانند و در مورد شهدای مدافع حرم اظهار نظر می کند بدانند اگر که این رزمندگان شجاع وغیور ولایی نباشندباید در بازار برده فروشان دنبال زنان و دختران خود بگردند. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه