اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

استقامت آزادگان ما ارزشی است

استقامت آزادگان ما ارزشی است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان گفت: آزادگان در تحقق آیه های قرآنی استقامت به معنای واقعی کلمه سرسپردگی کردند،این استقامت، استقامت ارزشی و پایداری از ارزش های قرآنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک مراد روشنی؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان پیش از ظهر امروزدر محفل خاطره گویی آزادگان ضمن گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت:امروزیادآورخاطره آزادی، مردانی است که در تحقق آیه های قرآنی استقامت به معنای واقعی کلمه سرسپردگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: خداوند در قرآن دستور استقامت می دهد،همان گونه که به پیامبر اکرم (ص) سفارش شده است؛ این استقامت، استقامت ارزشی و پایداری از ارزش های قرآنی است.

,

 

,

روشنی اظهار داشت: مردانی که سختی ها را به جان خریدند ، تا آخرین رمق و فشنگ جنگیدند و با بدنی مجروح به اسارت دشمن درآمدند.

,

 

,

وی بیان کرد: این عزیزان اجسادشان در انحصار دشمن بود و لی روحشان سرسپرده خدا بود.

,

 

,

روشنی با اشاره به خاطره ای ازدوران اسارت آزادگان گفت: افسرعراقی از یک اسیر سؤال می پرسد پدر و مادر برای توچگونه اند اسیر می گوید چشمان من هستند،تا اینکه افسر می پرسد نقش امامت برای تو چگونه است اسیر می گوید او قلب من است چراکه اگر چشم و یا گوش نداشته نداشته باشم هستم ولی اگر قلب نداشته باشم حیاتی در من وجود ندارد.

,

 

,

وی ادامه داد: ساعت ها اسیر را با پاهای آویزان جلوی آفتاب نگه می دارند اما اسیرلحظه ای از بیان خود عقب نشینی نمی کند.

,

 

,

روشنی از مقاومت مردمان سه عصر پیامبر(ص)،امام خمینی (ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) یاد کرد و گفت: امروز جوانان  ما درعرصه ی مقاومت هم همین گونه هستند چراکه هدف در هر سه دوره یکی است و ارزش ،ارزش قرآنی است.

,

 

,

روشنی افزود: جوانانی همچون شهید حججی که آرامش و برق چشمانش دشمن را می شکند امام خود را قلب خود می دانند.

,

 

,

وی تأکید کرد: باید با زبان و بهره گیری از فرهنگ هنر فرهنگ ناب اسلام را معرفی کرد.

,

 

,

 روشنی با بیان این که دشمن در جور خودش از فصاحت،بلاغت و زیبایی های هنر استفاده می کند تصریح کرد: ما در معرفی حق توسط زبان هنر، ضعیف عمل کرده ایم در صورتی که زبان هنر زبان ارزشمندی برای معرفی عزت ها است.

,

 

,

 مدیر کل بنیاد شهید اذعان داشت: آزادگان انسان های خدایی شده،گنیجینه های عزت و افتخار،سرشار از عشق و معنویت هستند.

,

 

,

در پایان مراسم از تابلو نقاشی شهید محسن حججی؛ اثر آرش فروغی رونمایی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه