اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

اختلافات در شوراها، خدمت رسانی را تضعیف می کند

اختلافات در شوراها، خدمت رسانی را تضعیف می کند
فرماندار بروجرد گفت: اختلافات در شوراها، خدمت رسانی را تضعیف می کند و اعضای شوراها باید به دور از هر گونه اختلاف در جهت خدمت رسانی و پیشرفت تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک علی کورانی فر فرماندار بروجرد در جلسه شواراهای روستا که در فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن 26مرداد سالروز ورود آ زادگان گفت: هر ملتی روزهایی در تاریخ دارد که برای مردم باعث عظمت است و یکی از روزهای بزرگ تاریخ کشور ما سالروز ورود آ زادگان است که برای دفاع از کشور داوطلبانه رفتند و جنگیدند و بعد از محاصره به اسارت درآ مدند و در آ ن دوران باز هم مبارزه را ادامه دادند و به تکلیف خود عمل کردند و همواره باید این رزمندگان و آزادگان در صدر موضوعات مورد احترام باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به اول شهریور و آغاز فعالیت روستاها افزود: مردم به شوراها رای دادند و اعضای شورا را وکیل خود قرار دادند که از حق مردم دفاع کنند و شوراها دنبال اختلاف در شورای روستا نباشند چرا که هر شورایی که اختلاف داشته باشند کار قفل می شود و خدمت رسانی را تضعیف می کند.

,

 

,

 فرماندار با اشاره به این که همه اعضای شورا یک تیم هستند گفت: اعضای شورا باید با همکاری وارد عرصه شوند و توجه داشته باشند که گام اول اختلاف، انتخاب رئیس شورا است و نباید این اختلافات دامن زد.

,

 

,

 به گفته وی انتخابات در شورا باید به صورت شایستگی باشد و نیاز است برای انتخاب دهیار فردی انتخاب شود که بتواند مطالبه مردم را بیان و به دنبال حق و حقوق مردم باشد.

,

 

,

 کورانی فر تصریح کرد: اعضای شوراها وظایف شوراها را مطالعه کنند تا مسلط به امور باشند و اجرای این کار گام برداشتن در راستای توسعه و پیشرفت امور است.

,

 

,

وی با اشاره به ایجاد شغل در روستاها تصریح کرد: اعضای شوراها می توانند به سمت ایجاد شغل و تولید در روستا حرکت کنند و وقتی شرایط فراهم شود می توان با اندکی سرمایه گذاری و تسهیلات از سوی دولت شغل هایی را در روستاها ایجاد کرد.

,

 

,

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شوراها می توانند برای توسعه و پیشرفت به دنبال سرمایه گذار باشند و افرادی که تمکن مالی دارند و افرادی که ایده دارند می توانند با تولید،ایجاد اشتغال کنند و بیکاری در روستاها کاهش یابد.

,

 

,

 وی بیان کرد: در بروجرد خیرین زیادی وجود دارد که می توانند برای ایجاد اشتغال در روستا وارد عرصه شوند و شوراها می توانند از خیرین در این راستا استفاده کنند.

,

 

,

کورانی فر افزود: شوراها پاسخ عمل اعتماد و آرای مردم را با عمل صالح و ارائه خدمات دهند و بتوانند خدمات بهتری را ارائه دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه