اخبار داغ

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

دوران اسارت و آزادگان، نمونه ای از عاشورا و حقانیت آن است

دوران اسارت و آزادگان، نمونه ای از عاشورا و حقانیت آن است
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: دوران اسارت و آزادگان، نمونه ای از عاشورا و حقانیت است که این آزادگان سالها دوری از وطن، شکنجه ها و دردها را تحمل کردند و مایه افتخار کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  "مراد روشنی" مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به وطن که در اداره ارشاد بروجرد برگزار شد گفت: آزادگان اسطوره های صبر و استقامت هستند و سالها دوران اسارت را با صبر و استقامت تحمل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: آزادگان با صبر و استقامت پیروز شدند و خواری و یاس را به دشمنان تقدیم کردند و در دوران اسارت جانانه و دلاورمردانه بر مصیب های اسارت صبوری کردند و با تحمل ضربات کینه دشمن سبب پایداری نظام و انقلاب شدند.

,

 

,

روشنی با اشاره به این که آزادگان دوران اسارت را با استقامت و تحمل شکنجه ها و دردها در برابر دشمن ایستادند افزود: سالهای اسارت، سال های وفاداری به دین، اهل بیت(ع)، ولایت و نماد عشق به امام(ره) بود.

,

 

,

 به گفته وی آزادگان سالها دوری از وطن را تحمل کردند و دوران اسارت را به دانشگاه تبدیل کرده بودند.

,

 

,

 مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به این که پایمردی اسیران بار دیگر نشانه پیروزی ایمان بر کفر بود افزود: هر جایی که ایمان باشد، استقامت، امید و نشاط وجود دارد و شهید لشگری یکی از آزادگانی بود که حدود 2 دهه در اسارت به سر برد.

,

 

,

 وی اضافه کرد: دوران اسارت و آزادگان، نمونه ای از عاشورا و حقانیت است و آزادگان به عنوان بخشی از این تاریخ پر افتخار می درخشند.

,

 

,

 روشنی خاطر نشان کرد: آزادگان برای جمهوری اسلامی آبرو شدند و اقتخار نظام و جهان هستند و امروز جغرافیای مقاومت به برکت استقامت رزمندگان است و اگر در کشورهایی مانند لبنان، سوریه و یمن مقاومت هایی صورت می گیرد به دلیل استقامت رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و اسارت بود که امروز برای دیگر کشورها الگویی شده است.

,

 

,

 وی با انتقاد از برخی از دستگاه ها در راستای عدم اجرای قانون جامع ارائه خدمات به ایثارگران افزود: با توجه به این که این قانون مصوب شده است اما متاسفانه در برخی از ادارات به این قانون عمل نمی شود که در این راستا به استاندار نامه نوشته ایم و گزارش داده ام چرا در بین فرزندان آزادگان بیکاری وجود دارد و نیاز است که پیگیری های لازم صورت گیرد.

,

 

,

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان افزود: با توجه به این که بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) قرار است افتتاح شود و در حال جذب نیرو می باشد، به مسئولان مربوطه اعلام کرده ایم که چندین نفر از فرزندان آزادگان هم جذب بیمارستان شوند و در صورتی که این کار اجرایی نشود پیگیری می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه