اخبار داغ

تصادف آمبولانس در محور ازنا به الیگودرز ۲ کشته و زخمی برجای گذاشت!

تصادف آمبولانس در محور ازنا به الیگودرز ۲ کشته و زخمی برجای گذاشت!
شب گذشته بعلت تصادف آمبولانس در کمربندی ازنا یک نفر از پرسنل اورژانس الیگودرز کشته و یک نفر بشدت مجروح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک ،سپهدار بسحاق؛مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان الیگودرز گفت: شب گذشته  اورژانس الیگودرز طی ماموریتی بیماری رابا یک دستگاه آمبولانس  به  بیمارستان خرم آباد اعزام  نموده  که در زمان برگشت حدود ساعت 23 در محور ازنا به الیگودرز دچار حادثه می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه مهرداد شهبازی از پرسنل اورژانس  الیگودرز فوت نموده و اسدالله جمشیدی نیز مجروح شده که وضعیت وی  وخیم گزارش شده است.

,

 

,

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان الیگودرز  در پاسخ به اینکه چرا این بیمار توسط بالگرد اورژانس شهرستان  اعزام نشده است، پاسخ داد: اعزام با بالگرد تنها در زمانی است که  وضعیت بیمار در شرایط حاد قرار داشته باشد و یا اینکه قصد اعزام بیمار از مناطق صعب العبور شهرستان را داشته باشیم و همچنین با توجه به اینکه زمان اعزام بیمار شب بوده است  بالگرد نمی تواند پروازی انجام دهد.

,

 

,

بسحاق ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان این حادثه بیان کرد: مرحوم مهرداد شهبازی از اهالی شهرستان کوهدشت و جزء ماموران زحمت کش و بااخلاق اورژانس الیگودرز بود که مراسم خاکسپاری وتشییع پیکر این مرحوم  در کوهدشت برگزار می گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه