اخبار داغ

رونویسی روزنامه زنجیره‌ای از کانال بدسابقه!

رونویسی روزنامه زنجیره‌ای از کانال بدسابقه!
کروبی اخیراً برای عمل قلب در بیمارستان بستری بود و به همین دلیل برخی عناصر گروهکی وابسته به نهضت آزادی و گروهک ملی- مذهبی و همچنین حزب منحله مشارکت به بیمارستان مراجعه کردند. بنابر برخی قرائن، وسوسه کروبی به اعتصاب غذا در همین آمدوشدها صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه اعتماد در صفحه اول در گزارشی نوشت: «رییس مجلس ششم و از رهبران معترض به نتیجه انتخابات سال ۸۸ روز گذشته بنا به خبری که از سوی خانواده وی منتشر شد دست به اعتصاب غذای خشک زد.. از سوی دیگر «محمدرضا تابش» نایب‌رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست جمعی از نمایندگان و فراکسیون امید برای پایان دادن به موضوع اعتصاب غذای مهدی کروبی خبر داد».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


متاسفانه باید گفت ادبیات به کار رفته در گزارش این روزنامه زنجیره‌ای، رونویسی از پست‌های منتشر شده توسط یک کانال بدسابقه و وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی است. این کانال بدسابقه، ذوق زدگی از شهادت هموطنانمان-در مجلس شورای اسلامی و حرم امام (ره)- توسط تروریست‌های داعش و فحاشی به سپاه-به دلیل حمله موشکی به مقر داعش- را در کارنامه کثیف خود ثبت کرده است.

,
,


روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، یکی از سران فتنه را رهبر معترض به نتیجه انتخابات ۸۸ معرفی کرده است. این در حالی است که فتنه گران در سال ۸۸ به بهانه انتخابات اصل نظام اسلامی را نشانه گرفته و در اردوکشی‌های خیابانی که به مدت نزدیک به هشت ماه طول کشید کشور را با خسارت‌های سنگینی مواجه ساختند. هنوز  شعارهای اصحاب فتنه در خیابان‌ها از یادها نرفته است که جمهوری اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه را هدف گرفته بودند، در ۱۶ آذر همان سال به بهانه روز دانشجو به امام خمینی (ره) هتاکی شد و عاشورای ۸۸ نیز فتنه‌گران اصل نیت و هدف خود را در دین ستیزی نشان داده و با هتک حرمت به سیدالشهدا (ع) زمینه ساز قیام میلیونی ۹ دی شدند. فتنه گرانی که به دلیل شهوت قدرت علی‌رغم  برگزاری انتخابات و مشخص بودن رأی مردم از هتاکی به عاشورای حسینی (ع) نیز ابا نداشتند.

,
,


کروبی اخیراً برای عمل قلب در بیمارستان بستری بود و به همین دلیل برخی عناصر گروهکی وابسته به نهضت آزادی و گروهک ملی- مذهبی و همچنین حزب منحله مشارکت به بیمارستان مراجعه کردند. بنابر برخی قرائن، وسوسه کروبی به اعتصاب غذا در همین آمدوشدها صورت گرفته است. خرداد سال ۸۴۴ نیز اکبر گنجی با  تحریکات و فریب برخی عناصر گروهکی نظیر شیرین عبادی دست به اعتصاب غذا زد؛ اما به مرور زمان معلوم شد گروهک‌ها از طریق برخی نزدیکان گنجی به اغوای او پرداخته‌اند تا ضمن قربانی گرفتن، از مرده وی برای مقاصد بعدی خود استفاده کنند. گنجی پس از بو بردن از ماجرا، قرار قبلی را به هم زد و خود را نجات داد.

,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه