اخبار داغ

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

گسترش برنامه‌های قرآنی راهکار مقابله با جنگ نرم است

گسترش برنامه‌های قرآنی راهکار مقابله با جنگ نرم است
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: شناخت و انس گرفتن کودک با قرآن کریم آ نان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه و مصون‌سازی می‌سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛ به نقل از سفیرآشتیان؛ داود چمانی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مراسم اختتامیه جشنواره گلهای محمدی و فاطمی شهرستان آشتیان ضمن تقدیر از مربیان قرآنی در برگزاری این جشنواره گفت: پیامبر(ص) در حدیثی درباره جایگاه رفیع معلمان قرآن می‌فرماید؛ «بهترین شما کسی است که قرآن را فراگرفته و به دیگران بیاموزد».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرآشتیان,

وی افزود: مربیان قرآن، آموزگاران واقعی ارزش‌های دینی و الهی و عنصری مهم برای ترویج معارف هستند.

,

چمانی اظهار کرد: در زمان حاضر دشمنان به طرق مختلف و همه جانبه علیه کودکان و نوجوانان‌‌مان هجمه وارد کرده‌اند و به دنبال اهداف شوم خود هستند.

,

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه تربیت قرآنی در جامعه باید از دوران کودکی آغاز شود، افزود: انسان باید از دوران کودکی با قرآن کریم مأنوس شود تا قرآن با روح و گوشت او آمیخته شود.

,

وی گفت: تربیت قرآنی انسان را به قله سعادت سوق می‌دهد و در این راستا لازم است فرهنگ و سبک و سیره قرآنی از دوران پیش‌دبستانی در میان کودکان ترویج شود.

,

چمانی افزود: شناخت و انس گرفتن کودک با قرآن کریم او را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه و مصون‌ می‌سازد.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این جشنواره که همزمان منشاء خیر و برکات است، برای خانواده‌ها و متنعم شدن از انوار الهی این آیات رحمانی برای همه شهروندان باشد.

,

در این جشنواره ۴۰۰ قرآن آموز آشتیانی در رشته های مفاهیم و قرائت و ترتیل و نقاشی و خوشنویسی شرکت کردند و به نفرات برتر مرحله شهرستانی هدایایی اهدا شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه