اخبار داغ

برخی مدیران مناطق آزاد، آش شور را شوربا کرده اند و حالا مدعی بزباش شده اند

برخی مدیران مناطق آزاد، آش شور را شوربا کرده اند و حالا مدعی بزباش شده اند
بعد از اینکه برخی مدیران مدعی و خود بزرگ بین، متوجه شدند که دست بالای دست بسیار است و مقام منصب جای خدمت است نه تخلف، بجای توبه و استغفار و تلاش برای طلب حلالیت از مردمی که حق و حقوق آنان را حیف و میل کرده اند به فرافکنی ها پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در آغاز دولت یازدهم و سکانداری مناطق آزاد توسط اکبر ترکان، مرد کهنه کار جبهه و جنگ که از بد روزگار وارد مدیریت اقتصادی شده! طبق رسم معمول بعد تغییرات شعارها، جرقه های امید را در دل مردم روشن کرد ولی این خوشحالی زیاد دوام نیاورد و با انتصاب برخی افراد بواسطه روابط و جبران خوش خدمتی های دوران انتخاباتی دولت، زمزمه هایی از تکرار مکررات به گوش ساکنین مناطق آزاد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در منطقه آزاد ماکو، آش خدمات جهادی مدیریت منطقه آزاد بقدری شور شد که مردم چاره ای جز توسل به تغییر نماینده در دوره دهم ندیدند و سوژه های انتخاباتی دوره دهم مجلس، عملکردهای مدیریت این منطقه بود.
سرانجام مردم با انتخاب مردی کارکشته در امور اداری و کهنه کار سیاست در دوره دهم، تنها امیدشان به تغییر وضعیت موجود را کلید زدند که انتخاب عین الله شریف پور در اوج کارشکنی های برخی اربابان زر و زور در منطقه، آنهم در بازشماری آراء که ۵ رای ناجی این امر بود، تقریبا روزنه های امید و تدبیر را در دل ساکنین منطقه آزاد ماکو باز کرد و پتکی بر تهدید و خیال هایی که بواسطه سوء مدیریت برخی آقایان در منطقه ایجاد شده بود، زد.

,
,
,


ماجرای استیفای حقوق موکلین توسط نماینده منتخب دوره دهم مجلس با رایزنی و دیپلماسی گفت و گو و تعامل برای حل مشکلات عمده و اولویت بندی ها و دست کشیدن از برخی اقدامات که تخلف محض بود، میسر نشد و نماینده مجبور شد برای اعمال قانون از طریق مجلس و با تکیه بر اختیارات نظارتی خود، درخواست اعمال ماده ۲۳۶ نماید که سرانجام این تحقیق و تفحص در اوج سنگ اندازی ها، تایید موارد تخلف در کمسیون اقتصادی مجلس که براساس گزارشات سازمان ها و نهادهای مربوطه بود و اکنون در انتظار طرح در صحن علنی برای ارسال پرونده تخلفات منطقه آزاد ماکو به قوه محترم قضائیه است.

,
,


بعد از اینکه برخی مدیران مدعی و خود بزرگ بین، متوجه شدند که دست بالای دست بسیار است و مقام منصب جای خدمت است نه تخلف، بجای توبه و استغفار و تلاش برای طلب حلالیت از مردمی که حق و حقوق آنان را حیف و میل کرده اند به فرافکنی ها پرداختند که یک نمونه از آن افاضات اخیر مدیرعامل محترم منطقه آزاد ماکو در خصوص فنس کشی و مرتبط کردن آن به موضوع الحاق چالدران است.

,
,


البته همگان واقفند که اینگونه اظهارات فرافکنانه در جهت تخریب نماینده و ایجاد بدبینی در بین عموم نسبت به بی تفاوتی نماینده به الحاق چالدران است که زهی خیال باطل!

,
,


فنس کشی منطقه آزاد ماکو که براساس آخرین مکاتبات و ابلاغیه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و حتی پیشنهاد و معرفی شرکتی معتبر و مورد تائید گمرک ایران به سازمان منطقه آزاد ماکو و استفاده از تکنولوژی های نوین دیجیتال(نصب و کنترل دوربین های مداربسته) یکی از موضوعات مطروح در تحقیق و تفحص نماینده محترم مردم در مجلس بعنوان ناطر براجرای قوانین بوده است که حالا بعنوان مطالبه مدیران ضعیف طرح می شود.

,
,


این مدیران اگر واقعا قصد فنس کشی دارند و موضوع الحاق چالدران را مانعی برای فنس کشی میدانند بهتر است از یک طرف (برای مثال از اطراف پلدشت) شروع کنند و در این بین با مسوولین رده بالا نامه نگاری کنند و خواهان تعیین تکلیف و تایید لایحه الحاق چالدران شوند که در حوزه اختیارات دولت است نه قوه مقننه و مدیرعامل که مسوول ارشد اجرایی در منطقه است اولین شخصی است که باید به بلاتکلیفی الحاق چالدران پاسخگو باشد نه نماینده مردم در قوه مقننه و این اقدام بعداز تایید تخلفات توسط کمسیون اقتصادی و آماده شدن پرونده ها برای ارسال به قوه قضائیه، مصداق بارز فرافکنی و فرار رو به جلوست، یاد ضرب المثلی افتادم که میگوید: روبرو خاله ولی پشت سر چاله است.

,
,


بزرگواران و مسوولین محترم منطقه آزاد ماکو، سالهاست با انواع برخوردهای چکشی با منتقدین و رسانه ها و همراه کردن بسیاری از مسوولین محلی با بکارگیری آنها بعنوان مشاور، آشی که پخته اید آنقدر شور شده که بیشتر شبیه شوربا شده است و حالا ادعای آشپزی بزباش را می کنید؟!

,
,


چرا بجای فرافکنی به مردم نمی گویید که به چه دلایلی ۹۵ درصد مناقصاتی که برگزار کرده اید منجر به تجدید مناقصه شد که با ۲۰ درصد افزایش و از بین رفتن بیت المال را سبب گردید؟!

,
,


چرا دلیل اینکه ۹۰ درصد مناقصات را محدود برگزار کردید را نمی گوئید؟!

,
,


شاید شنیدن پشت پرده دعوت از شرکت های دلخواه و واگذاری به افراد و شرکت های دلخواه از فرافکنی های شما جذاب تر باشد!

,
,


از واگذاری های اراضی ها که متعلق به بیت المال بوده چه خبر؟! راستی برای عموم جالب خواهد بود که بدانند چرا نظرات کارشناسان در این واگذاری ها اعمال نشده و واگذاری ها براساس قیمت دلخواه شماها بوده است؟! مگر ارث پدریتان بود که بخشش میکردید؟!

,
,


بهتر است بجای اظهارات خلاف واقع و سناریو نویسی برای تخریب چهره مردمی نماینده مردم در مجلس که شما ها را رسوا کرد تا حقوق موکلینش را از شما استیفا کند، استغفار کنید و نگذارید بیش تر از این پشت پرده بسیاری از اقدامات شما فاش شود، شاید برای شما اهمیت نداشته باشد ولی از نگاه افرادی که دل در گرو این مرزو بوم دارند خیلی مهم است، زیرا نگاه مردم به دولت و مسوولین بدبینانه می شود در حالی که اینگونه نیست.

,
,

عده ای که امیدواریم خداوند مورد لطف و بخشش خود قرار دهد و قلم عفو برگناهانشان داشته باشد، باعث و بانی ایجاد این بدبینی ها شده اند و آن مسوولین محلی که به به و چه چه و جیگر گوی شما در همه جا بوده اند هم در این روزها شریک تخلفات شما هستند زیرا هرچه رسانه ها و فعالین سیاسی و اجتماعی گفتند دهانشان را بستند، یکی را با استخدام و دیگری را با شکایت و تهدید و ارعاب ولی نتیجه چه شد؟! هیچ حقیقتی در این دنیا پنهان نخواهد ماند زیرا هیچ خورشیدی پشت ابر نمی ماند و خورشید حقیقت، خود را از پشت ابرهای دروغ و فریب بیرون خواهد کشید و چهره واقعی بسیاری از افراد را نشان خواهد داد.

,


امیدوارم در آخرین روزهای خدمت خود لااقل خاطره و چهره ای نادم از عملکرد برجای بگذارید، مردم بخشنده اند و خواهند بخشید، پس لااقل در آخرین روزها با مردم صادق باشید.

,
,


** علی مصطفی آزادگان

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه