اخبار داغ

معاون آموزشی حوزه علمیه ریحانه النبی اهرم:

شهید حججی نماد کمال ملت ماست/ باید فرهنگ شهادت حفظ کنیم

شهید حججی نماد کمال ملت ماست/ باید فرهنگ شهادت حفظ کنیم
معاون آموزشی حوزه علمیه ریحانه النبی اهرم تصریح کرد: همه ما از اقشار مختلف جامعه باید در حفظ اسلام و ارزش های آن تلاش نمایم و همراه با شهدا باشیم و بدانیم که نقش و وظیفه ما از هر زمانی بیشتر است و همانطور که دشمن هدفش از بین بردن اسلام است ما نیز باید تمام تلاشمان در حفظ اسلام و فرهنگ شهادت به کار ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه خودخروج معاون آموزش حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی اهرم در گفتگو با "منبری ها"بیان داشت: بنر شهادت شهید حججی از سوی مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) در سطح شهر نسب شد تا فضای شهر به چهره های راسخ شهداو همچنین شهید حججی که نماد کمال ملت ماست آراسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "منبری ها",

وی ادامه داد: در عرصه کنونی باید همت جوانان را نسبت به انگیزه شهدا بالا برد و این درس های عاشورا است که دارد تکزار می شود و در معامله با خدا عاشقانه راهی می شوند و همانگونه که در یاری رساندن امام حسین علیه السلام یاران عاشقانه ماندند و درس های بس ناگفتنی برای ما به جا گذاشته اند.

,

معاون آموزشی مدرسه ریحانه النبی اهرم گفت: کلاس درس شهدا فقط دل می خواهد و آن وقت است تو را به جای می رساند که هدف اصلی خلقت انسان است و بر ما است تا وصیت شهدا را در زندگی خود اجرا نمایم و بخصوص خواهران با حفظ حجاب خود در عرصه شهادت همگام باشند.

,

خودخروج تصریح کرد: همه ما از اقشار مختلف جامعه باید در حفظ اسلام و ارزش های آن تلاش نمایم و همراه با شهدا باشیم و بدانیم که نقش و وظیفه ما از هر زمانی بیشتر است و همانطور که دشمن هدفش از بین بردن اسلام است ما نیز باید تمام تلاشمان در حفظ اسلام و فرهنگ شهادت به کار ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه