اخبار داغ

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

شهید محسن حججی دشمن را اسیر خود کرد

شهید محسن حججی دشمن را اسیر خود کرد
سردار سر تیپ دوم پاسدار محمدتقی صفری فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در کنگان اظهار داشت:فریاد امام خمینی(ره) فریاد آزادی خواهی ملت بزرگ ایران برابر ظلم و جنایت رژیم طاغوت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل کوگانا،سردار سر تیپ دوم پاسدار محمدتقی صفری فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در کنگان اظهار داشت:فریاد امام خمینی(ره) فریاد آزادی خواهی ملت بزرگ ایران برابر ظلم و جنایت رژیم طاغوت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،,

وی ادامه داد: آمریکا و استعمار جهانی با پیشرفته ترین اسلحه در اختیار دشمن قرار داد ولی نتوانست بر باور و ایمان این ملت بزرگ پیروز شوند.

,

صفری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مسائل سوریه پرداخت و گفت: شهید محسن حججی یک قهرمان و شجاع است که بعد امام و انقلاب متولد شده است ولی دشمن را اسیر خود کرد. و تقدیم این شهید همچون خورشید درخشان در تاریخ خواهد درخشید.

,

, ,

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) در مورد جوانان امروز که همانند جوانان دیروز پشت ولایت فقیه هستند بیان داشت: جوانهای دهه هفتاد از شهادت و سر بریدن هراسی ندارد

,

صفری با تاکید بر اینکه دشمنان با هیاهوهای تبلیغاتی  می‌خواهند ملت و مسئولان را بترسانند، خاطرنشان کرد:  ملت به تبعیت از ولایت فقیه در سخت‌ترین شرایط از دشمنان هیچ ترسی به دل ندارند، مسئولان نیز به پشتوانه ملت و رهبری در پیچیده‌ترین مشکلات در مقابل استکبار سر خم نکرده و زانو در بغل نگیرند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه