اخبار داغ

قهرمانان مدال آور جهانی و آسیایی کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

قهرمانان مدال آور جهانی و آسیایی کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند
10 نفر از ملی پوشان و قهرمانان ورزش استان در آئینی با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،مدیر کل ورزش و جوانان استان در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های خادمی استاندار ورزش دوست استان و معاونین ،حضور قهرمانان و ملی پوشان ورزش مایه افتخار ورزش دانست .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سید محمد تقی علوی به برنامه ریزی و چشم انداز ورزش استان برای حضور پر قدرت ورزشکاران و قهرمانان ملی استان در تیم های ملی برای بازیهای آسیایی و المپیک 2020 خبر داد و افزود:با تلاش و پشتکاری که در قهرمانان ورزش استان وجود دارد قطعا در بازیهای آسیایی و المپیک شاهد حضور قهرمانانی از استان کهگیلویه وبویراحمد خواهیم بود.

,

مدیر ارشد ورزش و جوانان ،هدف گذاری ورزش استان را حمایت استاندار در کسب مدال و سهمیه ورزشکاران در مسابقات آسیایی 2018جاکارتا اندونزی ذکر کرد و حضور مهدی روایی قهرمان کشور در ماده پرتاب نیزه در دو دوره قبلی بازیهای آسیای گوانجو را یکی از افتخارات ورزش استان  کهگیلویه وبویراحمد ذکر کرد و گفت :روایی تنها ورزشکار دوومیدانی کشور در این مسابقات بود.

,

علوی در ادامه این نشست به معرفی مربیان و قهرمانان حاضر در این مراسم پرداخت و حضورقهرمانان و ملی پوشان و مربیان تیم های ملی ،سامان پاکباز،سحر ضیائی ،امید محمدی ،طاهره آذر پیوند ،نیما حیدری ،فردین موسوی ،آتیلا لوا ،علی عباس نژاد،سارا ادریا ،رضا راستین را مایه مباهات ورزش استان و کشور ذکر کرد .

,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مدیر کل ورزش و جوانان استان در جهت ارتقاء و رشد ورزش استان ، ورزش را عامل نشاط و شادابی ورزش دانست و ورزش را عمل شناساندن بیشتر استان به کشور برشمرد و گفت : یکی از راههای معرفی استان پرورش ورزشکاران نامی و قهرمان ملی است.

,


سید موسی خادمی بر حمایت همه جانبه استان از ورزشکاران به ویژه مدال آوران و قهرمانان تاکید کرد و افزود: همه متولیان و دستگاههای اجرایی موظفند از ورزش استان حمایت کنند و زمینه ارتقای کمی و کیفی آن را بیش از پیش فراهم کنند.

استاندار خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه مصوب هیات وزیران مبنی بر حمایت همه جانبه از ورزش که به زودی اعلام می شود یکی از اولویتهای ما تقویت زیر ساختها و کمک به رشته های مختلف ورزشی است.

وی افزود:بر اساس سرفصل پنجم قانون بودجه، اداره کل ورزش و جوانان استان جزو دستگاههایی در استان لحاظ شده که بیشترین اعتبارات را دریافت می کند.

استاندار در ادامه به ظرفیتهای ورزشی و پتانسیل نیروی انسانی استان در بخشها و رشته های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت:هم اکنون وجود 10 ورزشکار و قهرمان آسیایی و جهانی و 3 مربی توانمند تیمهای ملی بخشی از این ظرفیت عظیم است که باید به همت جامعه ورزشی استان و مسولان این تعداد افزایش چشمگیری یابد.

,
,
,
,
,
,
,
,

سید موسی خادمی یکی از کارکردهای دیپلماسی ورزشی را آشنا کردن ملتها با هم و ایجاد اتحاد و همبستگی منطقه ای و جهانی برشمرد و افزود: معرفی فرهنگها و ترسیم چهره ای زیبا و ایده آل از استان و کشور از دیگر مزایای حضور ورزشکاران در میادین ورزشی منطقه ای و جهانی است.

استاندار کمک به توسعه همه جانبه و آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های استان را یکی دیگر از ارزشهای ناب ورزش قهرمانی عنوان کرد و گفت: باید علاوه بر تقویت زیرساختهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران مدال آور زمینه ارتقای سطح ورزش استان را بالا برده و به جایگاه واقعی آن نزدیک کنیم.

در ابتدای این دیدار امید محمدی مربی تیم ملی دو و میدانی ،آتیلا لوا رییس هیات سه گانه و مربی تیم ملی سه گانه ، سامان پاکباز قهرمان پرتاب جهان، نیما حیدری بازیکن تیم ملی هاکی، سحر ضیایی عضو تیم ملی دو ومیدانی و پرتاب نیزه ، علی عباس نژاد عضو تیم ملی سه گانه و مادر سارا ادریا نایب قهرمان المپیک ناشنوایان جهان در ترکیه از برخی مشکلات و کمبودها و انتظارات خود برای موفقیت بیشتر در مسابقات گفتند.

این مدال آوران هم استانی به دلیل توجه ویژه به ورزش قهرمانی و حمایت از ورزش استان از استاندار تقدیر کردند و قول دادند در صورت حمایت همه جانبه در مسابقات 2018 جاکارتای اندونزی خوش بدرخشند و صاحب مدالهای پرافتخار رنگارنگی شوند.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه