اخبار داغ

امام جمعه دلیجان

خاطرات دوران اسارت آزادگان گنجینه‌های ارزشمند تاریخ دقاع مقدس است

خاطرات دوران اسارت آزادگان گنجینه‌های ارزشمند تاریخ دقاع مقدس است
امام جمعه دلیجان با بیان اینکه خاطرات دوران اسارت آزادگان جزو گنجینه های ارزشمندی است، گفت: خاطرات آزادگان باید به نحو شایسته برای نسل های حال و آینده منتقل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیام دلیجان؛ حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه دلیجان همزمان باسالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، با حضور در منزل محمد عرفانی و صالحی از آزادگان سرفراز دلیجان با آنها دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

کرامتی تکریم آزادگان را تلاش برای ترویج فرهنگ صبر و پایداری در راستای تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

,

وی آزادگان را مظهر استقامت و پایداری دانست و ادامه داد: آزادگان راویان اصلی سالهای دفاع مقدس هستند و آنها می توانند با بیان این رشادت ها آن دوران را زنده نگه دارند.

,

امام جمعه دلیجان با بیان اینکه خاطرات دوران اسارت آزادگان جزو گنجینه های ارزشمندی است افزود: خاطرات آزادگان باید به نحو شایسته برای نسل های حال و آینده منتقل شود.

,

کرامتی به صبر و بردباری آزادگان اشاره کرد و گفت: آزادگان سرافراز با صبر، استقامت و شجاعت و اقدامات انقلابی در اردوگاه های اسارت، پیام انقلاب را به دنیا مخابره کردند.

,

صالحی ایثارگر و آزاده سر افراز دلیجان در سال ۶۴ به مدت ۵۴ ماه در محل اسارت فاو عملیات والفجر ۸ اسیر بود.

,

محمد عرفانی دیگر ایثارگر و آزاده سر افراز دلیجان در سال ۶۵ به مدت ۵۲ ماه در محل موصل عراق اسیر شد.

,

معاون فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه دلیجان نیز همراه امام جمعه دلیجان در دیدار با خانواده آزادگان حضور داشتند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه