اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب:

ایمان، بصیرت و صبر مهمترین ویژگی آزادگان است

ایمان، بصیرت و صبر مهمترین ویژگی آزادگان است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: آزادگان اسوه های صبر و استقامت هستند که در دوران اسارت با صبر و بردباری خویش، سبب روسفیدی ملت ایران شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام علی اعتمادی در آئین تجلیل از آزادگان شاغل در اداره آموزش و پرورش میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: شهید چمران می گویند که وقتی شیپور جنگ نواخته شود فرق بین مرد و نامرد، تشخیص داده می شود و واقعا نیز اینگونه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب  با اشاره به اینکه ایمان، بصیرت و صبر ویژگی اصلی آزادگان است، افزود: آزادگان اسوه های صبر و استقامت هستند که در دوران اسارت با صبر و بردباری خویش، سبب روسفیدی ملت ایران شدند.

,

وی با بیان اینکه دو مولفه سبب بقای اسلام در طول تاریخ شده است، گفت: علما و مجاهدت مجاهدان که برگرفته از فرهنگ عاشورایی است، سبب بقای اسلام در طول تاریخ بوده است که اندیشمندان غربی نیز به این موارد اشاره کرده و زیر بنا و بستر انقلاب اسلامی را فرهنگ عاشورا می دانند.

,

اعتمادی با اشاره به اینکه دشمن با تمام عِده و عُده خود برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده بود، تصریح کرد: این رزمندگان اسلام و ایثارگری آنها بود که به رهبری امام خمینی(ره) و با تاسی از فرهنگ عاشورایی در مقابل دشمنان استقامت و انقلاب را حفظ کرده و پیروز میدان شدند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب  با تاکید بر اینکه باید قدردان خون شهیدان و نعمت ولایت و امنیت باشیم، اظهار کرد: امروز نیز شهدای مدافع حرم در کیلومترها دورتر از خاک ایران، برای امنیت ما جان فشانی می کنند و بنابراین باید قدردان این نعمت باشیم.

,

در این مراسم از کثیری، آزاده سرافراز شاغل در آموزش و پرورش که ۲۸ ماه سابقه اسارت را دارد، تجلیل شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه