اخبار داغ

به همت کانون شهید رجایی:

جشن اختتامیه کلاس های اوقات فراغت حسن آباد برگزار شد+ تصاویر

جشن اختتامیه کلاس های اوقات فراغت حسن آباد برگزار شد+ تصاویر
جشن اختتامیه کلاس های اوقات فراغت کانون شهید رجایی و حضرت رقیه(س) با حضور مسئولان محلی و شهرستانی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر حسن آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ مراسم اختتامیه کلاس های اوقات فراغت تابستانه شهر حسن آباد با حضور مسئولان و دانش آموزان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا با اشاره به موضوع تربیت از نظر شهید رجایی گفت: اگر چه آموزش و تحصیل علم در طول سال چند ماهی متوقف می شود ولی تربیت هیچ موقع متوقف نخواهد شد و امروز در طول تابستان اگر مدارس ما از نظر آموزشی تعطیل هستند ولی تربیت همیشه و در همه حال به دنبال افراد است، پس همه ما باید هم در طول تابستان و هم در دوران تحصیل کانون های فرهنگی را فعالتر کنیم.

,

عباس تیموریان با اشاره به سالروز ورود آزادگان سر افراز به میهن اسلامی اظهار کرد: اگر ما امروز با امنیت و آرامش در کنار خانواده زندگی می کنیم و جشن اختتامیه کلاس ها را برگزار می کنیم مدیون آزادگانی هستیم که چندین سال در اسارت دشمن شکنجه ها را تحمل کردند، شهدایی که با فدا کردن جان خود، کشور را بیمه کردند و جانبازانی که با فدا کردن اعضای خود این امنیت را به ما عطا کردند و شهیدانی مثل محسن حججی که در دفاع از مرزو بوم کشور سر خود را همانند سید الشهدا فدا کرد.

,

وی افزود: پس مسئولیت همه ی ما بسیار سنگین است و امروز دشمنان ما از طریق تهاجم فرهنگی شما دانش آموزان و جوانان را هدف قرار داده است.

,

در طول تابستان امسال 110 نفر در کانون شهید رجایی و حضرت رقیه(س) روستای خارا در کلاس های اوقات فراغت شرکت کردند.

,

شهر حسن آباد در منطقه کویر جرقویه علیا از توابع شرق اصفهان واقع شده است.

,

انتهای پیام/ د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه