اخبار داغ

کمیته فضای مجازی یادواره ۷۰۰ شهید نقده فعال شد

کمیته فضای مجازی یادواره ۷۰۰ شهید نقده فعال شد
امروز تعدادی از مدیران رسانه ها و فعالان فضای مجازی شهرستان نقده با فرمانده سپاه نقده دیدار و کمیته فضای مجازی یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان نقده را تشکیل دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، صبح امروز تعدادی از مدیران رسانه های محلی و فعالان فضای مجازی به دعوت فرمانده سپاه نقده در نشستی با عنوان کمیته فضای مجازی یادواره ۷۰۰ شهید نقده شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

 

,

سرهنگ اکبری فرمانده سپاه نقده در این نشست با اشاره به در پیش بودن کنگره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی، یادواره ۷۰۰ شهید منطقه سولدوز را جزو شاخص ترین یادواره هایی دانست که قبل از برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در نقده اجرا می شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه رئیس ستاد یادواره ۷۰۰ شهید نقده فرماندار و سپاه هم دبیر آن است، از مدیران رسانه های محلی و فعالان فضای مجازی خواست تا زمان برگزاری این مراسم بزرگ، فضاسازی لازم را جهت آگاهی مردم و آشنایی با تک تک شهدای نقده از طریق انتشار تصویر شهداء، زندگینامه، وصیتنامه و گفتگو با خانواده شهید انجام دهند.

,

 

,

وی همچنین با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: صبر و استقامت اسراء در اردوگاه های رژیم بعث عراق و تحمل شکنجه های فراوان روحی و جسمی با الگوگیری از حادثه عاشورا ممکن بود و از این جهت اسراء مایه مباهات ملت ایران هستند.

,

 

,

سرهنگ اکبری به  نحوه شهادت شهید حججی هم اشاره کرد و افزود: شهادت این جوان بسیجی باعث اتحاد و انسجام کم نظیر مردم و گروه های مختلف سیاسی در داخل کشور شد و حتی برخی که به دشمن اعتقادی نداشتند هم به صف مردم پیوستند.

,

 

,

گفتنی است در این نشست، فرهاد روزبان مدیرمسئول پایگاه خبری سولدوز خبر بعنوان مسئول کمیته فضای یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان نقده انتخاب شد.

,

 

,

مدیر مسئول هفته نامه تپش قلم، مدیر مسئول پایگاه خبری سولدوز خبر، سردبیر دو هفته نامه ارمغان آذربایجان، کانال های تلگرامی بیزیم سولدوز، سولدوز هاوالاری، دهکده توریستی حسنلو، ارسخان، شهرک المهدی و سولدوز اسپورت در جلسه کمیته فضای مجازی یادواره ۷۰۰ شهید نقده شرکت کردند.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه