اخبار داغ

امام جمعه بخش گاریزات و کهدوئیه:

نظر مردم در انتخاب بخشدار بومی و غیر بومی تفت اولویت دارد

نظر مردم در انتخاب بخشدار بومی و غیر بومی تفت اولویت دارد
امام جمعه بخش گاریزات و کهدوئیه یکی ازمزیت های انتخاب بخشدار بومی را آشنایی به همه مناطق بخش و حضور دائم عنوان کرد و گفت: انتخاب بخشدار بومی، توانمند و ساکن در منطقه و یا بخشدار غیر بومی بستگی به نظر مردم دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح تفت؛ در پی انتشار اخباری مبنی بر تغییر بخشدار گاریزات و کهدوئیه طی روزهای آینده، این پایگاه خبری گزارشی تحلیلی را چند روز گذشته منتشر کرد. شنیده ها حاکی است بخشدار این منطقه قراراست به  فرمانداری یزد برود و مهم تر اینکه فرماندار تفت دو گزینه بومی و غیر بومی را برای معرفی بخشدار جدید در نظر گرفته است.
به سراغ امام جمعه بخش گاریزات، کهدوئیه و رشکوئیه رفتیم تا نظر وی را که 30 سال به عنوان امام جمعه این بخش فعالیت داشته است جویا شویم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت,
,

حجت الاسلام سید ضیاء الدین نجم الهدی در گفتگو با خبرنگار صبح تفت در پاسخ به این سئوال که نظر شما در خصوص انتخاب بخشدار جدید گاریزات و کهدوئیه چیست؟ با اظهار بی اطلاعی نسبت به این موضوع، بیان کرد: من در جریان انتخاب بخشدار جدید نیستم ولی اگر چند گزینه معرفی شود می توان با توجه به رضایت مردمی و در صورت نظرخواهی از دفتر امام جمعه پس از بررسی گزینه ها و در نظر گرفتن توانمندی و کارایی افراد نظر داد.

,

وی در پاسخ به این سئوال که عملکرد بخشدار فعلی را چگونه ارزیابی می کنید؟ اظهار کرد: ابتدا عملکرد جناب حاجی حیدری را از مردم مرکز بخش و اهالی کهدوئیه و رشکوئیه جویا شوید و بنده به تنهایی نمی توانم در این زمینه نظر بدهم و من نیز در صورت نظرخواهی، نظر مردم را مهم می دانم.

,

امام جمعه بخش گاریزات و کهدوئیه، در خصوص مهمترین مشکلات این بخش گفت: وظایف بخشدران مشخص شده است و بخشدار می بایست ابتدا یک دلسوزی نسبت به منطقه دارا باشد و دوم حضور بیشتر باعث آشنایی بیشتر با مشکلات بخش و رفع آن می شود.

,

حجت الاسلام نجم الهدی با اذعان بر این مطلب که بخشدار فعلی با توجه به غیر بومی بودن، حضور کمرنگی در منطقه داشته است؛ خاطر نشان کرد: البته بخشدار فعلی تا کنون جلسات هیئت امنا و جلساتی را که در ستاد نماز جمعه برگزار شده است حضور می یافت و مردم حرف اول را در مورد عملکردها بیان می کنند که آیا مسئولان به وعده های خود عمل کرده اند؟

,

وی تأکید کرد: انتخاب بخشدار بومی، توانمند و ساکن در منطقه و یا بخشدار غیر بومی بستگی به نظر مردم دارد ولی یک بخشدار بومی می تواند با حضور دائم خود در منطقه برای رفع مشکلات همه مناطق بخشداری و روستاها فعالیت کند و همه را با یک نگاه در نظر بگیرد.

,

*موقعیت بخش گاریزات و کهدوئیه در استان/ تقدیم 60 شهید در دفاع مقدس
این گزارش می افزاید: اغلب مردم بخش گاریزات و کهدوییه، کشاورز و دامدار هستند و 13 هکتار از اراضی این بخش به درختان پسته و بادام اختصاص دارد و علاوه بر آن بیش از 606 واحد سنتی و 75 واحد صنعتی پرورش گاو شیری در این بخش فعال است.

, *موقعیت بخش گاریزات و کهدوئیه در استان/ تقدیم 60 شهید در دفاع مقدس,
,

بخش گاریزات و کهدوییه با برخورداری از قابلیت های کشاورزی و دامداری قطب مهم کشاورزی استان به شمار می رود و در یکصد کیلومتری تفت و 120 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد و در اوایل دولت دهم و در زمان استانداری مهندس فلاح زاده با مصوبه هیئت دولت از دهستان به بخش ارتقا یافت و حاجی حیدری دومین بخشدار این منطقه به شمار می آید.

,

براساس این گزارش، بخش گاریزات و کهدوییه به مرکزیت "بخ" دارای شش هزارو 700 نفر جمعیت، 24 شورای اسلامی، 23 دهیاری، 47 روستای دارای سکنه و 26 روستای خالی از سکنه با بیش از 1600 کیلومتر مربع مساحت است و در دوران هشت سال دفاع مقدس 60 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه