اخبار داغ

سالن مدرسه ای در سده لنجان به دامداری تبدیل شد/ رئیس شورای شهر:این اقدام موجب بی‌اعتمادی خیران نیک‌اندیش خواهد شد

سالن مدرسه ای در سده لنجان به دامداری تبدیل شد/ رئیس شورای شهر:این اقدام موجب بی‌اعتمادی خیران نیک‌اندیش خواهد شد
رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان گفت: این روزها شاهد اعتراض‌های مردم شهر سده لنجان نسبت به تغییر کاربری سالن مدرسه الفت هستیم و به‌طور یقین چنین روندی موجب دلسردی و حتی بی‌اعتمادی خیران نیک‌اندیش برای حمایت‌های آتی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصدای لنجان؛ نبی‌الله ادیبی در گفت و گویی با اشاره به انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تغییر کاربری سالن مدرسه الفت در این شهر اظهار کرد:  مدرسه الفت در ردیف مدارس تخریبی نوسازی قرار دارد اما سالنی در این مدرسه وجود دارد که کمتر از پنج سال از ساخت آن می‌گذرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان بابیان اینکه این سالن به‌واسطه حمایت یکی از خیران شهر و باهدف انجام کارهای آموزشی، پرورشی و اقامه نماز ساخته‌شده است تصریح کرد: این سالن در حال حاضر ماهیت دامداری پیداکرده است و از آن برای نگهداری علوفه دامی و مسائلی از این قبیل استفاده می‌شود.

,

وی با تأکید براینکه بسیاری از مدارس شهر سده از داشتن سالن محروم هستند خاطرنشان کرد: این سالن می‌توانست در اختیاری مدارس هم‌جوار خود قرار بگیرد چراکه شهر سده لنجان با کمبود سالن آموزشی مواجه است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان از نشست مشترک شورا با آموزش‌وپرورش در خصوص حل این مشکلات خبر داد و اظهار کرد: تاکنون دو جلسه با  رئیس آموزش‌وپرورش و معاونان این مجموعه داشته‌ایم و در هر دو جلسه بنده صدای اعتراض مردم را به گوش این عزیزان رساندم.

,

ادیبی بابیان اینکه هیچ اقدامی پیرو مصوبات مطرح‌شده در جلسه صورت نگرفته است متذکر شد: نیاز داشتن و یا نداشتن به این سالن موضوع مشخص و واضحی است اما انتقادات مردم به آموزش‌وپرورش به خاطر انتخاب چنین کاربری نامطلوبی بوده که موجبات دلخوری مردم فهیم سده لنجان را به دنبال داشته است.

,

وی با تأکید براینکه از بین بردن سالن آموزشی به خاطر مبلغی ناچیز  کار صحیحی نیست یادآور شد: این روزها شاهد اعتراض‌های مردم شهر سده لنجان نسبت به این تغییر کاربری هستیم و به‌طور یقین چنین روندی موجب دلسردی و حتی بی‌اعتمادی خیران نیک‌اندیش برای حمایت‌های آتی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه