اخبار داغ

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش:

ریگی با سامانه های ایرانی دستگیر شد/نخبگان ایرانی رادار 3 هزار کیلومتری را طراحی کردند / دشمن تشنه دانستن اطلاعات سیستم های ما است

ریگی با سامانه های ایرانی دستگیر شد/نخبگان ایرانی رادار 3 هزار کیلومتری را  طراحی کردند / دشمن تشنه دانستن اطلاعات سیستم های ما است
فرمانده پدافند هوایی ارتش در تبریز گفت: دشمن تشنه دانستن اطلاعات سیستم های جوان پدافند جوان هوایی جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه سفر یک روزه به تبریز در جمع طلاب سفیران هدایت ضمن تمجید از حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: ما به شما تبریزی ها غبطه می خوریم که ایشان را از ارتش گرفتند و به شما دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل ،,

پدافند هوایی جوان ترین سازمان رزم نیروهای مسلح است

, پدافند هوایی جوان ترین سازمان رزم نیروهای مسلح است, پدافند هوایی جوان ترین سازمان رزم نیروهای مسلح است,

وی ادامه داد: در ارتش همه از وجود حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم بهره مند شدند و من ۱۰ برابر همه از وجود ایشان  بهره بردم.

,

امیر اسماعیلی با بیان اینکه پدافند هوای جوان ترین سازمان رزم نیروهای مسلح است؛ افزود: این تشکیلات از نظر تشکیل سازمانی و هم از نظر نیروها، جوان ترین می باشد و مجموعه ارگان های ما نیاز بیشتری به حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم داشتیم.

,

فرمانده پدافند هوایی ارتش بیان داشت: رهبر انقلاب در خصوص حجت الاسلام آل هاشم فرمودند مرد شریفی هستند و ما هم به ایشان سید شریف می گفتیم.

,

پدافند هوایی از پتاسیل های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج استفاده می کند

, پدافند هوایی از پتاسیل های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج استفاده می کند, پدافند هوایی از پتاسیل های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج استفاده می کند,

وی با اذعان به اینکه پدافند هوایی پلیس هوایی است؛ تصریح کرد: امسال نهمین سالی اسن که از تفکیک این پدافند می گذرد و اسم قرارگاه دارد تا از پتانسیل همه نیروهای پدافندی اعم از پدافند نیروی زمینی و هوایی در ارتش و سپاه، حتی از نیروی انتظامی و بسیج استفاده کند.

,

امیر اسماعیلی تاکید کرد: قرارگاه پدافند هوایی باید در سراسر کشور گسترده شود و باید تشکلات خود را  پیشرفت  دهد.

,

اگر نیروهای ما با قرآن و نماز مانوس نباشند؛ می لغزند

, اگر نیروهای ما با قرآن و نماز مانوس نباشند؛ می لغزند, اگر نیروهای ما با قرآن و نماز مانوس نباشند؛ می لغزند,

وی تصریح کرد: اگر نیروهای ما نتوانند ارتباط خودشان با خدا و قرآن را حفظ کنند؛ نمی تواند ایستادگی کنند چون در خط مقدم هستند و خط مقدم تعارف ندارد.

,

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند پدافند هوایی خط مقدم و اولویت اول نیروهای مسلح است؛ گفت: خط مقدم باید رو به جلو نگاه کند و اگر کسی در این کار یک روحانی را در کنار خودش حس نکند؛ قطعا لغزش خواهد داشت.

,

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: وقتی دشمن برای خراب کردن فرهنگ ما هزینه زیادی می کند؛ چه کسی غیر از روحانیت و حوزه های علمیه می تواند فرهنگ ما را حفظ کند؟

,

ساخت سامانه اس ۳۰۰ در داخل کشور در فاصله عقد قرارداد  تا تحویل آن تا ۷۰ درصد پیشرفت داشت

, ساخت سامانه اس ۳۰۰ در داخل کشور در فاصله عقد قرارداد  تا تحویل آن تا ۷۰ درصد پیشرفت داشت, ساخت سامانه اس ۳۰۰ در داخل کشور در فاصله عقد قرارداد  تا تحویل آن تا ۷۰ درصد پیشرفت داشت,

وی با تاکید بر اینکه ما سامانه های پدافندی بومی به وفور داریم؛ افزود: نخبگان زیادی از دانشگاه های کشور با ما کار می کنند و این دانشجویان رادار 3 هزار کیلومتری را برای ما طراحی کردند و این لبه تکنولوژی است اما فردی که می خواهد کار کند اگر قوت قلبی دینی و قرآنی نداشته باشد؛ هیچ ارزشی ندارد.

,

امیر اسماعیلی تصریح کرد: سوال پیش می آید که وقتی این همه سامانه بومی داریم چرا اس ۳۰۰ را خریداری کردیم؛ قرارداد آن مربوط به سال ۲۰۰۵ است و سال ۲۰۰۹ موضوع جدی شد و قرارداد منعقد شد اما سال ۲۰۱۶ وارد کشور شد در حالی که همه دنیا می گفتند اس ۳۰۰ را به جمهوری اسلامی ندهید.

,

وی ادامه داد: چون برای قرارداد هزینه شده بود باید آن سامانه را می گرفتیم؛ اما در فاصله عقد قرارداد تا تحویل آن ما سامانه اس ۳۰۰ را تا ۷۰ درصد توسط متخصصان داخلی ساخته بودیم و این در سایه کمک نماز و قرآن بود.

,

فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: عبدالمالک ریگی با سامانه های ایرانی دستگیر شد و هواپیمای ۱۰۸ نظامی آمریکایی با سیستم های ایرانی  در زمین جمهوری اسلامی نشست و خیلی از مسئولین می گفتند بگذارید آنها بروند اما نگذاشتیم و ۷ ساعت در ایران ماندند تا ادب شوند.

,

وی ادامه داد: نیروهای ما نگذاشتند هوای ایران با هواپیماهای نحس و نجس آمریکایی آلوده شود و مورد تفقد رهبر انقلاب واقع شدند و این ها به برکت نماز و روحانیت است.

,

این مقام عالی نظامی خاطر نشان کرد: دشمن تشنه دانستن اطلاعات سیستم های جوان پدافند جوان هوایی جمهوری اسلامی ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه