اخبار داغ

مراسم یادبود شهید بی سر "محسن حججی" در تهران برگزار شد؛

پناهیان: آیا سیاست‌مداران به اندازه شهید حججی کار می‌کنند؟

پناهیان: آیا سیاست‌مداران به اندازه شهید حججی کار می‌کنند؟
استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که شهدا روشنگر هستند و این علت تبدیل شدن آن‌ها به نماد وحدت مردم است ، گفت: شهید حججی اهل اردوهای جهادی و رسیدگی به فقرا بود. چرا به‌عنوان جوان ۱۸ ساله این‌قدر احساس مسئولیت می‌کرد؟ ، آیا سیاست‌مداران به اندازه او این کار را می‌کنند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان عصر پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی که در حسینیه فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها تهران برگزار شد، با طرح این سئوال که این همه نفر سرشان جدا شد و چرا شهید حججی این‌قدر معروف شد؟ ، اظهار داشت: شما در آینده بیشتر با شهید حججی آشنا خواهید شد، خدا حرف‌هایی درباره شهید حججی با ما دارد و یک ابراهیم دیگری برای این زمان است که زندگی او بیشتر از شهادتش درس‌آموز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این‌که شهدا روشنگر هستند و این علت تبدیل شدن آن‌ها به نماد وحدت مردم است، گفت: شهید حججی اهل اردوهای جهادی و رسیدگی به فقرا بود. چرا به‌عنوان جوان ۱۸ ساله این‌قدر احساس مسئولیت می‌کرد؟ ، آیا سیاست‌مداران به اندازه او این کار را می‌کنند؟

,

وی با اشاره به این‌که حدود ۹ عالم حوزوی در خاندان شهید حججی بوده و خانواده‌ای ریشه‌دار و مذهبی هستند ، تصریح کرد: تا سالیان سال از شهید حججی خواهید شنید. او می‌تواند به الگویی بزرگ تبدیل شود، با زندگی‌نامه‌اش در آینده بیشتر آشنا خواهید شد.

,

متولی حوزه علمیه دارالحکمه تهران با بیان این‌که آدم، به شهید حججی می‌گویند ، اظهار داشت: شهید حججی از همان اول شهید حججی بود، برخی ره صد ساله را یک شبه طی می‌کنند، وقتی زندگی نامه شهید بیرون بیاید متوجه خواهید شد که چرا چشمانش یک دنیا را تکان داد.

,

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این‌که جوانان ما زندگی شهید حججی را بررسی کنند ، گفت: وصیت‌نامه کوتاه شهید حججی دنیایی مفهوم دارد، وی احساسی تصمیم نگرفت و در عین عقلانیت تصمیم گرفت.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان با تاکید بر این‌که شهید کسی است که حق را به اثبات می‌رساند و برای امت اتمام حجت می‌‌کند ، بیان داشت: مجلس مراقبت کند، باید قوانینی که جامعه را به جوامع غربی شبیه می کند را اصلاح کنند و قوانینی که سبب نزدیک شدن به جامعه غربی می شود را ملقا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه